English

آغاز راهپیمایی گسترده مردم اردبیل در حمایت از امنیت و اقتدار کشور

راهپیمایی حمایت از امنیت و اقتدار کشور با حضور گسترده مردم متدین و انقلابی استان اردبیل از دقایقی پیش آغاز شد.

آغاز راهپیمایی گسترده مردم اردبیل در حمایت از امنیت و اقتدار کشور

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، راهپیمایی باشکوه و مردمی حمایت از امنیت و اقتدار کشور دقایقی پیش با حضور مردم بصیر و آگاه استان اردبیل شروع شد.

در این راهپیمایی خودجوش و مردمی حضور اقشار مختلف مردم از پیر و جوان و زن و مرد نشان از درایت و بینش سیاسی مردم استان اردبیل دارد.

حاضرین در این راهپیمایی مردمی پلاکاردهایی با مضامین «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر منافق» و «آذربایجان اویاخدی، انقلابا دایاغدی» در دست دارند.

مردم امروز آمده‌اند تا ضمن لبیک به منویات مقام معظم رهبری و محکومیت معاندین نظام که با سوء استفاده از مطالبات مردمی موجب ایجاد اغتشاش و ناامنی در برخی از شهرهای کشور شدند اعلام کنند که همواره در تمامی صحنه‌های حساس کشور با بصیرت حضور دارند.

مردم متدین و انقلابی اردبیل در این روز با حضور گسترده ضمن حمایت و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری انزجار خود را از تعدادی انگشت‌شمار اغتشاش‌گر که توسط استکبار تجهیز شده و به اموال عمومی آسیب رساندند اعلام می‌کنند.

گفتنی است؛ راهپیمایی حمایت از امنیت و اقتدار کشور در شهرستان اردبیل از میدان شریعتی به سمت مصلای امام خمینی(ره) و در سایر شهرستان‌ها و بخش‌ها نیز از میادین اصلی در جریان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه