English

پیام رییس کل بیمه مرکزی به مناسبت روز کارمند

روز کارمند از خودمان حرف می زنیم آدمی پا به جهان می گذارد تا مسیری را بپیماید که انتهای آن نیکبختی و سعادت است.

پیام رییس کل بیمه مرکزی به مناسبت روز کارمند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، نفس پاک بشر بی آلایش او را به سمت پاکی و پیروی از پاکان، راهبری می کند و یکی از مولفه های مهم در این مسیر طولانی، حرفه ای است که انتخاب می کند. خدمت در چارچوب اداری و فضای کارمندی یک فرصت طلایی برای تزکیه نفس و سلامت روح به شمار می رود.

کارمند هیچگاه منت پذیر نیست همانگونه که منتی بر سر کسی نمی گذارد چرا که به ذات این حقیقت بزرگ، دست یافته که راه رستگاری از مسیرخدمت بی منت می گذرد.

حال به این موضوع ساده کمی دقیق تر و عمیق تر بنگریم و به آنانی که سنگر صنعت بیمه را برای خدمت به خلق انتخاب کرده اند، فکر کنیم.

کارکنان شریف بیمه مرکزی و صنعت بیمه به خوبی گروه مخاطبان خود را می شناسند و بی تردید برای حفظ حقوق آنان از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و نخواهند کرد. مخاطبانی که گاه از مصیبت ها و تنگناهای ناشی از حوادث گوناگون به ستوه آمده و آلام خود را در برابر مردان و زنانی صبور می برند که مفهوم خدمت در صنعت بیمه را درک کرده اند.

خدمتگزاری در قامت محافظان آسایش و منادیان آرامش و سردمداران اطمینان، موهبت بزرگی است که خداوند به خادمان صنعت بیمه بخشیده است.

ضمن تبریک روز کارمند و پاسداشت این هدیه خداوند و تاکید بر حفظ متقابل کرامت بین مخاطبان و اهالی این صنعت، توفیق روزافزون شما همکاران گرامی را از خداوند منان آرزومندم.

غلامرضا سلیمانی

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه