English

اسفندیار خزائی:

جنگلبانان در خط مقـدمِ حفاظت از میراث طبیعی هستند

مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری استان همدان با اشاره به نقش جنگلبانان در حفاظت از میراث طبیعی، از تلاش ها وزحمات جنگلبانان سخن گفت.

جنگلبانان در خط مقـدمِ حفاظت از میراث طبیعی هستند

 به گزارش خبرگزاری موج همدان،  اسفندیار خزائی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان در پیامی با درود بر نثار روح شهدای سبزپوش منابع طبیعی، روز ملی جنگلبان را بر تمامی جنگلبانان پرتلاش و حافظان راستین طبیعت تبریک گفت: متن پیام بدین شرح است:

*جنگلبانان در خط مقـدمِ حفاظت از میراث طبیعی هستند

نقش و اهمیت منابع طبیعی و محیط زیست بر هیچ کس پوشیده نیست و با توجه به مفاهیم توسعه پایدار، این مواهب الهی، میراث گذشتگان ما نیست بلکه امانت نسل های بعدی در نزد ماست که  باید به درستی حفظ، توسعه و استفاده شوند.

در سراسر جهان، جنگلبانان در خط مقـدم مبـارزه برای حفاظت از میراث طبیعی هستند و در این راه شجاعت ‍‌ها، تلاش‌ها و فداکاری‌های بسیاری داشته ومتحمل رنج های بیشماری گشته‌اند. نتیجه فعالیت‌ها و اقدامات آنها، آنقدر حائز اهمیت بوده است که نمی‌توان تصور نمود که عرصه‌های جنگلی ومرتعی بدون حضور آنان امروزه در چه وضعیتی قرار داشت.

با توجه به اهمیت حضور جنگلبانان در عرصه های منابع طبیعی و نوع فعالیت آنها و همچنین افزایش آگاهی و شناخت مردم نسبت به آنان، در روز شمار جهانـی روزی به عنوان روز ملی جنگلبان به ثبت رسیده تا اهمیـت جایگاه و نقش این عزیزان در ذهن‌ها باقی بمانـد و بتوانیم هر چند اندک ازتلاش ومجاهدت این قهرمانان طبیعت تجلیل کنیم.

اینجانب به نمایندگی از حافظان انفال استان همدان فرا رسیدن روز ملی جنگلبان را به تمامی حافظان انفال ، همکاران پر تلاش ،دوستداران طبیعت ومردم عزیز میهن اسلامی تبریک وتهنیت عرض نموده  برای کلیه جنگلبانان آرزوی سعادت، سلامتی و توفیق روز افزون از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه