English

همزمان با نکوداشت روز اصفهان و میلاد پیامبر اکرم (ص)صورت گرفت ؛

بخشودگی جرائم دیرکرد عوارض نوسازی و عمران شهری در اصفهان

مدیر امور درآمد شهرداری اصفهان از بخشودگی جرائم دیرکرد عوارض نوسازی و عمران شهری املاک مسکونی و تجاری در اصفهان همزمان با نکوداشت روز اصفهان خبر داد.

بخشودگی جرائم دیرکرد عوارض نوسازی و عمران شهری در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، نادر آخوندی گفت: جرائم دیرکرد عوارض نوسازی و عمران شهری املاک مسکونی و تجاری اصفهان به مناسبت میلاد پیامبر اسلام (ص)، میلاد امام صادق(ع) و روز اصفهان بخشوده می شود

وی ادامه داد: در راستای انجام وظایف قانونی شهرداری ها، شهرداری اصفهان مطابق سنوات قبل امسال نیز قبوض عوارض شهری خود را در یک نوبت در شهر اصفهان توزیع خواهد کرد.

آخوندی بیان داشت: همزمان با نکوداشت روز اصفهان در آذرماه و طبق تصمیم شورای اسلامی شهر و شهرداری اصفهان، دیر کرد سال های گذشته شهروندانی که امسال عوارض نوسازی و عمران شهری را در مهلت مقرر در قبوض و به صورت نقدی پرداخت کنند، از این هدیه برخوردار خواهند شد.

مدیر امور درآمد شهرداری اصفهان تصریح کرد: در راستای تشویق شهروندان به مشارکت بیشتر در اداره شهر و همچنین اصلاح سهم درآمد شهرداری به سوی درآمدهای پایدار، طرح بخشودگی جرایم دیرکرد عوارض نوسازی و عمران شهری برای املاک مسکونی و تجاری شهر اصفهان امسال اجرا می شود.

آخوندی ادامه داد: مبلغ بخشودگی روی قبوض ثبت شده است و مهلت مندرج در قبوض پایان سال جاری است.

مدیر امور درآمد شهرداری اصفهان گفت: شهروندانی که تا 15 دی ماه قبض خود را دریافت نکنند باید با مراجعه به شهرداری، تماس با سامانه تلفنی ارتباط مردمی شهرداری اصفهان به شماره 137 و مراجعه به پرتال اصفهان به آدرس esup.isfahan.ir قسمت بدهی عوارض نوسازی و بدهی عوارض صنفی، اعلام عدم دریافت قبض کرده و قبض خود را دریافت کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی