English

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان کردستان خبر داد:

مشارکت ۹۰۰ نفر از بسیجیان در اردو های جهادی

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان کردستان گفت: 900 نفر از بسیجیان در قالب اردوهای جهادی به مدت 10 روز از تاریخ 12 مرداد تا 21 مرداد در همه شهرستان های استان حضور دارند.

مشارکت 900 نفر از بسیجیان در اردو های جهادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان ؛ توحید رستمی درجلسه هماهنگی اردوهای جهادی بسیج دانشجویی استان کردستان از مشارکت 900 نفر از بسیجیان در اردوهای جهادی خبر داد.

وی ارزش کار جهادی را خدمت به محرومین دانست و گفت: نیت خالص ما نیت خدمت است  و در جهت خدمت به محرومین روستاها تلاش می کنیم تا ارزش کار معنوی اردوهای جهادی مشخص شود.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان کردستان یکی از رسالت ها و رویکرد اصلی بسیج دانشجویی را تربیت نیروی انسانی در تراز انقلاب دانست و بیان کرد: اردوهای های جهادی در تربیت نیروی انسانی موثر است که در این راه ماموریت هایی از قبیل توانمند سازی دانشجویان و نقش آفرینی در عرصه های مختلف برای بسیج دانشجویی مشخص شده است.

توحید رستمی نقش آفرینی در عرصه جهاد سازندگی،خدمات اجتماعی و کارآمدی در تربیت نیروی انسانی اردوهای جهادی موثر دانست و گفت:اردوهای سازندگی  و جهادی می تواند در عرصه خدمات اجتماعی قدرت نرم را برای نظام ایجاد کند.

وی افزود: محرومیت زدایی مادی ومعنوی،تربیت نیروی انسانی،ایجاد دلگرمی،توجه ومطالبه گری در مسئولین،آشنایی دانشجویان با مناطق محروم و دلگرم شدن مردم روستا از اهداف اصلی  اردوهای جهادی است.

 مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان کردستان همچنین افزود: سرگروه های جهادی باید به مواردی از جمله : تربیت کادر مجرب ، شناسایی مشکلات و ضعف ها  و ایجاد دلگرمی و شور و نشاط در بین مردم روستا را در اولویت کار خود قرار دهند .

 توحید رستمی بیان کرد :اردو های جهادی پزشکی از تاریخ ششم مرداد تا پایان امروز در منطقه حضور دارند.

 وی تعداد گروه های فعال را 37 گروه عنوان کرد و گفت: در 55 روستا فعالیت جهادی در بخش های مختلف به روستاییان خدمات ارائه می دهند.

 مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان کرستان گفت :36 روستا از روستاهای شهرستان قروه تحت پوشش اردوهای جهادی قرار دارند و 400 نفر از گروه های جهادی در وینسار و دزج شهرستان قروه مشغول فعالیت هستند.

 توحید رستمی گفت:حوزه های فعالیت گروه های جهادی متناسب با رشته های تحصیلی و تخصص دانشجویان  در عرصه های عمرانی، درمانی (پزشکی، سلامت،دامپزشکی) ،فرهنگی ،آموزشی ، اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی خواهد بود.

 وی در پایان گفت:افتتاحیه این اردوها در دانشگاه آزاد یا دانشگاه کردستان و اختتامیه آن با یادواره شهدا همزمان با سرکشی از خانواده شهدا برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی