English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

کلاهبردار میلیاردی با ۴۰ شاکی در اصفهان دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان از دستگیری فردی که با وعده پرداخت سودهای کلان از 40 نفر، 15 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود خبر داد.

کلاهبردار میلیاردی با 40 شاکی در اصفهان دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردارمهدی معصوم بیگی با اشاره به دستگیری کلاهبردار میلیاردی اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری متصدی یک واحد صنفی در بازار با وعده پرداخت سود های کلان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد فرد شاکی، مبلغ 650 میلیون ریال وجه نقد و طلاجات را در اختیار متصدی این واحد صنفی قرار داده و بنا بود تا وی سود سرمایه را هر 3 ماه به شاکی پرداخت کند اما بعد از گذشت یک سال نه سود و نه اصل سرمایه را پرداخت نکرده و در حال حاضر هم متواری شده است.

این مقام مسئول عنوان داشت: کارآگاهان در ادامه تحقیقات دریافتند که متهم با این شیوه از40 نفر، 15 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است.

دستگیر ی

وی افزود: سرانجام با انجام یک سری اقدامات ویژه علمی و تخصصی مخفیگاه متهم در یکی از شهرستان های اطراف اصفهان شناسایی و ماموران طی هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه این فرد کلاهبردار را دستگیر کردند.

سردار معصوم بیگی گفت: متهم پس از دستگیری ضمن اقرار به بزه انتسابی انگیزه خود از این عمل مجرمانه را کسب اعتبار در بازار و مال اندوزی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی درخصوص این پرونده و پیگیری برای بازگرداندن اموال مال باختگان همچنان ادامه دارد، گفت: متهم تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پایان به شهروندان توصیه کرد از توجه به تبلیغات واهی و وسوسه انگیز در خصوص پرداخت سودهای کلان خودداری کرده و در صورت مشاهده این گونه موارد حتماً موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا از وقوع کلاهبرداری هایی از این دست پیشگیری شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی