English

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی:

افزایش وام ازدواج پیشنهاد نمایندگان بود که دولت به آن نگاه مثبتی داشت

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی درباره افزایش رقم وام ازدواج در کمیسیون تلفیق بودجه اظهار داشت: افزایش وام ازدواج پیشنهاد نمایندگان بود که دولت به آن نگاه مثبتی داشت و علت افزایش آن، متناسب سازی با نرخ تورم در سال آینده است.

افزایش وام ازدواج پیشنهاد نمایندگان بود که دولت به آن نگاه مثبتی داشت

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، مهرداد لاهوتی بائوج، با اشاره به مصوبه اخیر کمیسیون تلفیق بودجه در خصوص افزایش وام ازدواج در سال آینده، بیان داشت: در کمیسیون تلفیق بودجه برای پرداخت وام ازدواج شرط و شروطی گذاشته نشد تنها سقف آن را از 10 میلیون تومان به 15 میلیون تومان افزایش پیدا کرد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه وام ازدواج 15 میلیون تومانی شامل تمام کسانی می شود که وام ازدواج دریافت نکرده اند، گفت: هیچ دلیلی وجود ندارد که در کمیسیون تلفیق به شروط ارائه وام ازدواج ورود کرد، هر کسی که وام نگرفته است می تواند وام 15 میلیونی دریافت کند.

نماینده مردم لنگرود در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: به عبارتی افرادی که 6 ماه پیش در خواست وام ازدواج داده اند و هنوز این وام را دریافت نکرده اند،  وام 15 میلیون تومانی ازدواج شامل حال آنها می شود.

وی در خصوص افزایش رقم وام ازدواج در کمیسیون تلفیق بودجه اظهار داشت: افزایش وام ازدواج پیشنهاد نمایندگان بود که دولت به آن نگاه مثبتی داشت و علت افزایش آن، متناسب سازی با نرخ تورم در سال آینده است.

لاهوتی در باره پیشنهاد وام ازدواج 20 میلیون تومانی بیان داشت: وام 20 میلیون تومانی نیز پیشنهاد نمایندگان است که بعید به نظر می رسد این موضوع در زمان بررسی لایحه بودجه در صحن علنی مطرح شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه