English

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان:

دستگاه قضایی با رشوه برخورد جدی داشته باشد/نماینده ای که با پول دیگری رأی آورد، نمی تواند خادم مردم باشد

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان، گفت: امیدوارم دستگاه قضایی با رشوه که مانند سرطان است برخورد جدی داشته باشد و همچنین نماینده‌ای که برای رأی آوردن از کسی پول بگیرد نماینده مردم نیست، این فرد نماینده کسی است که به او پول داده است و نمی‌تواند خدمتی به جامعه کند.

دستگاه قضایی با رشوه برخورد جدی داشته باشد/نماینده ای که با پول دیگری رأی آورد، نمی تواند خادم مردم باشد

به گزارش خبرگزاری موج، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی ظهر امروز در جمع نمازگزاران بندرعباس، با اشاره به اینکه رشوه‌ده و رشوه‌گیر هر دوراهی جهنم می‌شوند، افزود: هر مالی از راهی که خدا قرار داده، به دست آوردنش حلال اما از راه غیر خدایی حرام است.

وی با بیان اینکه نماینده‌ای که برای رأی آوردن از کسی پول بگیرد نماینده مردم نیست، تصریح کرد: این فرد نماینده کسی است که به او پول داده است و نمی‌تواند خدمتی به جامعه کند.

آیت‌الله نعیم‌آبادی با اشاره به اینکه اگر پول، دست دین باشد دین جهان را می‌گیرد، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین فلسفه خمس ترویج دین است و برای توسعه دین باید خمس را پرداخت کنیم.

امام‌جمعه بندرعباس با بیان اینکه اگر بخواهیم دین را یاری کنیم باید خمس را پرداخت کنیم، اضافه کرد: در صورت پرداخت خمس دفاتر ائمه جمعه هم می‌توانند حوزه‌ها را اداره کنند، هم فقرا را یاری کنند، هم بیمارستان بسازند و هم خوابگاه‌های دانشجویی را احداث کنند.

وی در خطبه دوم خود با اشاره به ضرورت اجرای قانون و عوامل عدم اجرای قانون، عنوان کرد: رشوه یکی از مهم‌ترین عوامل در عدم اجرای قانون است؛ رشوه ویرانگر بوده و هست! در کشوری که مردمش اهل رشوه باشند نباید توقع قانون مداری داشته باشیم.

آیت‌الله نعیم‌آبادی با تأکید بر اینکه رشوه حق را ناحق و خون را پایمال می‌کند، اضافه کرد: رشوه امنیت اجتماعی را از بین می‌برد.

امام‌جمعه بندرعباس با بیان اینکه پول قدرت بسیار زیاد است تااندازه‌ای که رئیس‌جمهور آمریکا را در عربستان به رقص در می‌آورد، عنوان کرد: رشوه حقوق را ضایع می‌کند و دیگر حقی نیست که ادا شود. رشوه، حق‌حساب یا شیرینی، همه به هر عنوانی حرام و جای چنین کسی که رشوه بدهد یا بگیرد تنها در جهنم است.

وی با بیان اینکه این جهان حسابرس و صاحب دارد، افزود: در آخرت مو را از ماست بیرون می‌کشند پس باید بدانیم که چگونه رفتار کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان با اشاره به اینکه باید با رشوه‌ده و رشوه‌گیر برخورد شود، افزود: امیدوارم دستگاه قضایی با رشوه که مانند سرطان است برخورد جدی داشته باشد.

وی با اشاره به 26 دی‌ماه و روز فرار محمدرضا پهلوی از ایران، اظهار کرد: محمدرضا پهلوی، شاه نبود بلکه دیکتاتور بود. در نظام مشروطه، شاه مقامی تشریفاتی است درحالی‌که محمدرضا پهلوی خود را مالک کشور و مردم می‌دانست و همین باعث شد مردم او را بیرون کنند.

آیت‌الله نعیم‌آبادی با بیان اینکه قاجار دیکتاتور بود اما وابسته به بیگانه نبود، اذعان کرد: اما حکومت محمدرضا پهلوی هم دیکتاتور بود و هم وابسته به بیگانه. شاه رفت و دیگر برنمی‌گردد و نظام شاهنشاهی در زباله‌دان تاریخ قرار گرفت.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان با بیان اینکه ملت جمهوری  اسلامی ایران امروز شیر است و آمریکایی‌ها موش، تصریح کرد: سپاه، ارتش، بسیج و نیروی انتظامی امروز همگی در صحنه هستند و به پشتیبانی مردم از مقام معظم رهبری یأس دشمن را رقم می‌زنند.

وی اضافه کرد: حضور حماسی مردم در پایان دادن به اعتراضات اخیر بار دیگر به بیگانگان ثابت کرد که ملت ایران پشتیبان نظام و ولایت‌فقیه هستند.

امام‌جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها باز هم فهمیدند هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند، افزود:  واکنش مردم پس از فتنه 88 و فتنه 96 نشان داد که مردم همان مردم هستند و پای انقلاب اسلامی خود ایستاده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه