English

مدیرکل روابط عمومی آستان مقدس حضرت معصومه(س) :

حرکت دسته عزاداری در سالروز رحلت حضرت معصومه(س) در قم

مدیرکل روابط عمومی آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: در سالروز رحلت این بانوی بزرگوار ساعت 9 صبح دسته عزاداری از میدان میر به سمت حرم حضرت معصومه(س) حرکت خواهد کرد.

حرکت دسته عزاداری در سالروز رحلت حضرت معصومه(س) در قم
به گزارش خبرگزاری مو ج ازقم،مدیرکل روابط عمومی آستان مقدس حضرت معصومه(س) در جلسه ستاد تسهیلات زائرین استان که در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور زائرین استانداری قم برگزار شد، با اشاره به برنامه‌های آستان مقدس حضرت معصومه(س) در سالروز وفات این بانوی بزرگوار گفت: برنامه‌هایی به این مناسبت ویژه بانوان در شبستان حضرت خدیجه(س) و شبستان نجمه خاتون حضرت معصومه(س) برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: برگزاری جلسات ستاد تسهیلات زائرین استان قم برای مناسبت‌های خاص حضرت معصومه(س) و برنامه ریزی برای برگزاری مناسب مراسم‌های ویژه این مناسبت‌ها اهمیت زیادی دارد.

حجت‌الاسلام و المسلمین جواد بهشتی افزود: در طول سال دو مراسم خطبه خوانی مهم در این حرم برگزار می‌شود، یک مراسم در روز میلاد حضرت معصومه(س) و مراسم  دیگر در شام رحلت این بانوی بزرگوار است.

وی با اشاره به برنامه‌های آستان مقدس حضرت معصومه(س) در سالروز ارتحال این بانوی بزرگوار اظهار کرد: این آستان مقدس برنامه‌های ویژه ای را برای شب و روز رحلت حضرت معصومه(س) تدارک دیده است.

بهشتی ادامه داد: در شب رحلت حضرت معصومه(س) مراسمی با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین فرحزاد و مداحی حاج عباس حیدرزاده و حاج حسن شالبافان در حرم حضرت معصومه(س) برگزار خواهد شد، همچنین حجت‌الاسلام و المسلمین مومنی نیز نیمه شب جمعه در حرم حضرت معصومه(س) سخنرانی خواهد کرد.

مدیرکل روابط عمومی آستان مقدس حضرت معصومه(س) در پایان خاطرنشان کرد: در روز رحلت حضرت معصومه(س) ساعت 9 صبح دسته عزاداری از میدان میر به سمت حرم حضرت معصومه(س) حرکت خواهد کرد، همچنین در آن روز، شاهد حرکت دسته عزاداری زائرین آذری زبان در شهر قم خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه