English

​مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای فارس:

جابه جایی ۵۱ هزار زائر حسینی توسط ناوگان اتوبوسی فارس

تاکنون بیش از 51 هزار زائر حسینی(ع) از 29 شهرستان تابعه استان فارس توسط ناوگان اتوبوسی تحت پوشش شرکت های مسافربری جا به جا شده اند.

جابه جایی 51 هزار زائر حسینی توسط ناوگان اتوبوسی فارس

به گزارش خبرگزاری موج از شیراز، علی رضا سیاهپور طی ارائه گزارشی از اهم فعالیت ها و اقدامات انجام شده توسط راهداری و حمل ونقل جاده ای استان فارس ضمن تسلیت اربعین حسینی با بیان این مطلب گفت: از تاریخ 1/8/1395 لغایت 16/8/1395 ناوگان اتوبوس بین شهری کشور با تمام ظرفیت برای جابجایی زائران اربعین حسینی(ع) اعزام گردید.

وی ضمن قدردانی از همکاری و همراهی ارگان های مرتبط در امر جابجایی زائران اربعین حسینی (ع) گفت: 51 هزار زائر استان فارس در قالب 1283 سفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جابه جا شده اند که 17 و 14 درصد کمتر از پیش بینی های انجام شده بود.

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای فارس ادامه داد: تا تاریخ امروز بیستم آبان ماه، بیش از دو سوم زائران استان به مقاصد مختلف شهرستان ها توسط ناوگان تحت پوشش بازگشته اند و تلاش گردیده با اتخاذ تدابیر ویژه و هماهنگی های لازم، نظم ترافیکی و برقراری امنیت در سطح راه های مواصلاتی به کار بسته شود.

سیاهپور با اشاره به نقش و جایگاه کربلا و امام حسین(ع) در میان مردم فارس، افزود: شوق به زیارت و شرکت در عزاداری اربعین میان مردم پرشور فارس بسیار بالا بود و این اداره کل تمام تلاش خود در جهت ارائه خدمات مطلوب به زائران را به کار بست و در خصوص افزایش ایمنی تردد در مقایسه با سال گذشته از کاهش 40 درصدی سوانح ترافیکی در ایام اعزام و سفرهای اربعین حسینی(ع) برخوردار بودیم.

شایان ذکر است استان فارس با 75درصد ظرفیت ناوگان اتوبوسی امور اعزام زائرین به کربلای معلی را انجام داد که بیشتر سفرها به مرز شلمچه صورت گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه