English

فریاد «مرگ بر آمریکا»، در پاسخ به سخنان سخیف و گستاخانه رئیس‌جمهور آمریکا

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان به مناسبت فرارسیدن یوم‌الله ۱۳ آبان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» بیانه ای صادر کرد.

فریاد «مرگ بر آمریکا»، در پاسخ به سخنان سخیف و گستاخانه رئیس‌جمهور آمریکا

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، یوم‌الله ۱۳ آبان یادآور سه رخداد مهم تاریخی «تبعید حضرت امام خمینی(ره) به کشور ترکیه در سال ۱۳۴۳، کشتار وحشیانۀ دانش آموزان انقلابی توسط رژیم فاسد و سفاک پهلوی در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانۀ جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان مسلمان پیرو خط امام در سال ۱۳۵۸» است. این روز بزرگ که از سوی مجلس شورای اسلامی به‌عنوان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» نامگذاری شده است.

در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران و همچنین کوتاه‌کردن دست آمریکا از میهن اسلامی تأثیر به‌سزایی داشته است.

مردان و زنان خداجو و وفادار به آرمان‌های انقلاب اسلامی هر سال در یوم‌الله ۱۳ آبان با الهام از آموزه‌های ضداستکباری عاشورا، تأسی به شعار «هیهات منا الذله» و با فریاد رسای «مرگ بر آمریکا» اوج بیزاری و نفرت خود را نسبت به سیاست‌های غلط و ضدانسانی آمریکا و اسرائیل به نمایش می‌گذارند تا دنیا بداند ملت آزاده ایران هراسی از مبارزه با شیطان بزرگ و هم‌پیمانانش ندارد.

ایرانیان همیشه در صحنه با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان به جهانیان ثابت می‌کنند که استکبارستیزی‌ مردم مسلمان ایران تا نابودی کامل اسرائیل غدۀ سرطانی خاورمیانه، اضمحلال رژیم کودک‌کش آل‌سعود، محو داعش و دفع فتنه تروریسم تکفیری که همگی بازیگران سناریوی استکباری آمریکا در منطقه هستند ادامه خواهد داشت.

فریاد رسای «مرگ بر آمریکا» در راهپیمایی عظیم یوم‌الله ۱۳ آبان سال‌جاری پاسخ کوبنده‌ای به سخنرانی سخیف و گستاخانه رئیس‌جمهور تازه‌کار آمریکا علیه ایران بزرگ خواهد بود سخنانی که بیش از آنکه نشانگر قدرت و جسارت سردمداران این کشور باشد نشان‌دهنده عمق عداوت و کینه‌توزی استکبار جهانی نسبت به انقلاب اسلامی و نگرانی آنان از اقتدار و نفوذ جمهوری اسلامی است.

ملت آگاه و بصیر ایران از فرصت طلایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی برای ایجاد وحدت و انسجام بیشتر بهره برده و مشت محکمی بر دهان گزافه‌گو و هتاک «ترامپ» خواهند زد.

امروز آمریکا از قدرت ایران اسلامی عصبانی است زیرا توانسته به‌عنوان پرچمدار مبارزه با استکبار جهانی در برابر خوی استکباری و دست‌اندازی‌های آمریکا در منطقه بایستد و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری، امید دوباره را به مسلمانان و مظلومان جهان هدیه نماید و نور معرفت الهی و روشنای بیداری را بر دل خستۀ آزادگان دنیا بتاباند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای سیزدهم آبان، از فرزندان غیور دیارمیرزا دعوت می‌کند تا با حضور پرشور در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان ضمن پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی، مواضع‌ آگاهانه و ضداستکباری خود را تکرار کنند و توطئه‌ها و دسیسه‌های زیاده‌خواهانه آمریکا و اسرائیل را نقش برآب سازند و ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های ضداستکباری حضرت امام خمینی(ره)، با فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) لبیک گویند.

راهپیمایی یوم‌الله سیزدهم آبان در سراسر استان و در شهر رشت رأس ساعت ۹ صبح روز ‌شنبه ۱۳/۸/۹۶ از مسیرهای سه‌گانه زیر به‌سوی میدان شهدای ذهاب برگزار می‌شود:

مسیر شماره یک: سپاه پاسداران، میدان فرهنگ، چهارراه قدس، خیابان امام خمینی(ره) و میدان شهدای ذهاب

مسیر شماره دو: ورزشگاه شهید عضدی، خیابان حافظ، چهارراه قدس، خیابان امام خمینی(ره) و میدان شهدای ذهاب

مسیر شماره سه: میدان شهید انصاری،  خیابان تختی، خیابان شریعتی و میدان شهدای ذهاب

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه