English

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم:

باید به پروژه نماد به عنوان یک تکلیف اعتقادی و انسانی نگریسته شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان از مدیران پروژه خواست به این کار صرفا به عنوان یک کار اداری صرف نگاه نکنند، بلکه به عنوان یک تکلیف اعتقادی و انسانی به این پروژه نگریسته شود.

باید به پروژه نماد به عنوان یک تکلیف اعتقادی و انسانی نگریسته شود
به گزارش خبرگزاری موج از قم، در ادامه روند اجرای پروژه ملی نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان(نماد)،جلسه مشترک مدیران و مدرسان این پروژه ملی، با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان قم برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان از مدیران پروژه خواست به این کار صرفا به عنوان یک کار اداری صرف نگاه نکنند، بلکه به عنوان یک تکلیف اعتقادی و انسانی به این پروژه نگریسته شود.

حمید رضا شیخ الاسلام افزود: اهمیت و توجه خاص به حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی از اولویت های کارمان باشد و توصیه کرد پیشگیری از آسیب های اجتماعی را از حوزه رشد مدار آغازکنند که اگر ما بخواهیم روند افزایشی جرم و جنایت رو کنترل کنیم باید در سنین رشد و شکل گیری شخصیت افراد با یک مداخله کوچک جلو انحرافات بزرگتر را بگیریم.

در این جلسه مدرسین به شرح و تبیین پروژه پرداختند و مدیران هم راهکارها و نقطه نظرات خود را برای اجرای بهتر  و مطلوبتر پروژه بیان کردند.

یادآوری می شود نماد مخفف نظام مراقبت اجتماعی و دانش آموزان است، این پروژه یکی از تدابیر اساسی کشور برای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه