English

رویکرد جدی میراث فرهنگی گیلان در جوان گرایی

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان با تاکید بر جوانگرایی و چابک سازی دولت و اقتصاد در دولت یازدهم گفت:رویکرد جدی میراث فرهنگی گیلان جوان گرایی و ایجاد نشاط اجتماعی با بهره گیری از پتانسیل نیروی انسانی کارآمد است.

رویکرد جدی میراث فرهنگی گیلان در جوان گرایی

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، رضا علیزاده در دیدار با اعضا شورای حامیان تدبیر و امید استان با مثبت ارزیابی نمودن عملکرد دولت یازدهم اظهار داشت: آنگاه که عملکرد دولت یازدهم مورد بررسی قرار می گیرد باید ابعاد مختلف و موقعیت زمانی آن برهه را نیز تحلیل کرد.

علیزاده با تاکید بر جوانگرایی دولت دوازدهم گفت: جوانان ایرانی ثابت کرده اند در هر بزنگاهی می توانند مایه عزت و سربلندی کشور باشند و حضور پر رنگ و اثر گذار جوانان در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری قطعا نشاط فضای سیاسی و روشنگری را دوچندان نمود.

وی با تاکید بر حفظ این شرایط و هم افزایی پس از انتخابات و توجه نقش جوانان در تحقق این مهم، تصریح نمود: بی تردید بخشنامه اخیر استاندار محترم پیرامون بکارگیری جوانان و بانوان در سطوح مدیریتی استان، به معنای اعتماد کردن به آنان و تضمین آینده کشور با فرصت سازی و تجربه اندوزی نیروهای جوان خواهد بود.

علیزاده در خصوص بهره مندی از مشاوران جوان در دستگاه های اجرایی گفت: بسیاری از مشاوران جوانی که در سالهای اخیر در دستگاههای اجرایی فعالیت داشتند، از جوانان متدین، متعهد و توانمند استان بوده و تعامل و همراهی آنان با دولت یک حیات و نشاط اجتماعی را رقم زده است.

این مسئول جوانان را سرمایه عظیم انقلاب اسلامی ایران خواند و یادآور شد: بسیاری از مشاوران جوان استان از خانواده های ریشه دار انقلابی و بعضا از خانواده شهدا و ایثارگران هستند و رفتارهای اجتماعی و عمومی خود را در پیروی از همین منش دنبال می کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان در پایان اظهار امیدواری کرد: با حضور استاندار جوان در گیلان و نقش آفرینی جوانان گیلانی در کنار ایشان مسیر توسعه بخشی استان هموارتر شده و با حل مشکلات و محدودیت ها ،مسیر تعالی و ترقی طی شود.

در ادامه جلسه جمعی از اعضا حامیان تدبیر و امید نیز از مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان به جهت همسویی کامل با دولت تدبیر و امید و پیگیری اهداف و سیاست های مورد نظر، از رویکرد جوانگرایی این اداره کل در سطوح مدیریتی و توجه به بخشنامه اخیر استاندار محترم  تقدیر و تشکر نموده و تاکید داشتند:این شیوه اتخاذ شده بدون توجه به برخی حواشی و صرفا در جهت مصالح استان با قوت و قدرت بیشتری دنبال شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه