English

فرمانده سپاه فجر فارس:

عزت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی به رشادت مدافعین حرم و از جان گذشتگی شهدا، جانبازان و ایثارگران دوران دفاع مقدس است

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: عزت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی به رشادت مدافعین حرم و از جان گذشتگی شهدا، جانبازان و ایثارگران دوران دفاع مقدس است.

عزت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی به رشادت مدافعین حرم و از جان گذشتگی شهدا، جانبازان و ایثارگران دوران دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری موج از شیراز، سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر فارس در مراسم رژه نیروهای مسلح، گفت: عزت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی یه رشادت و از جان گذشتگی شهدا، جانبازان و ایثارگران دوران دفاع مقدس و امروز نیز مدافعین حرم است.

وی با تاکید بر اینکه ایران دارای اقتدار امنیتی است گفت: بسیاری از  کشورها چون تهدید امنیتی ندارند امن هستند، اما کشور ما با توجه به تهدیدهای مختلف امن است و این نشان از اقتدار امنیتی آن است.

غیاثی با تصریح بر اینکه امروز دشمنان با توطئه‌های شوم خود در صدد بی‌ثبات‌سازی امنیت در کشور هستند که در این زمینه با رهبری مقتدرانه ولی امرمسلمین و نیروهای مسلح شاهد امنیت پایدار در منطقه هستیم افزود: امروز نیروهای مسلح استان فارس از هر حیث آمادگی کامل را دارند و متوسل و گوش به فرمان مولا و مقتدای خود هستند برای دفاع از نظام هستند.

در ادامه این مراسم، اسماعیل تبادار استاندار فارس هم هفته دفاع مقدس یادآور از خودگذشتگی ها و جانفشانی هایی است که از سرشت حسینی و عاشورایی سرچشمه گرفته است تا پرچم استقلال و آزادی برافراشته و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برقرار و استوار بماند.

وی ادامه داد: به همه رزمندگان، آزادگان، جانبازان سلام و درود می فرستم  و در برابر خانواده معظم شهدا و همه عزیزانی که برای اسلام و استقلال و آزادی و سربلندی جمهوری اسلامی دچار سختی هایی شدند سر تعظیم فرود می آورم.

نماینده عالی دولت با بیان این که امروز هفته دفاع مقدس را به پاس جانفشانی ها و از خودگذشتگی های هشت سال جنگ برگزار می کنیم، گفت: باید همواره در ذهنمان بماند که در ابتدای انقلاب اسلامی کجا بودیم و چه اتفاقاتی برایمان رخ داد تا این نظام راه خود را ادامه دهد و همچنان مستحکم در عرصه بین الملل عرض اندام کند.

استاندار فارس با اشاره به این که در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در کشور، گروه هایی اقدام به ایجاد  آشوب می کردند، اظهار داشت: ایده ای که در اندیشه والای حضرت امام خمینی(ره) وجود داشت توجه به استقلال و آزادی کشور بدون نگاه به شرق و غرب بود؛ به همین دلیل همه عوامل شرق و غرب عزم خود را جزم کردند تا نهال نوپای جمهوری اسلامی را قبل از استحکام، به چالش و شکست بکشانند و تصور می کردند در کنار بلواهای موجود در کشور با تحمیل جنگ به کشور حداکثر ظرف مدت یک هفته نظام شکست می خورد.

تبادار با تاکید بر این که در ابتدای تجاوز دشمن به ایران و تصرف برخی شهرهای کشور، نگرانی در ذهن و روح همه وجود داشت، افزود: دم مسیحایی امام راحل (ره) شور و شوقی در ایران برپا کرد که همه مردم از زن و مرد و پیر و جوان با از خودگذشتگی های وصف ناپذیر به جبهه ها شتافتند و با تمام توان به دفاع از کشور پرداختند.

وی تصریح کرد: گرچه در آن دوران جوانان و عزیزانی را که دنیایی از انسانیت، معرفت و عشق و شعور بودند از دست دادیم؛ اما پرچم جمهوری اسلامی پابرجا ماند و عزت و قدرت نظام اسلامی روز به روز افزایش می یابد و امروز بایستی به جد قدردان این عزیزان باشیم.

نماینده عالی دولت ادامه داد: اگر آن دفاع مقدس، حمیت، شجاعت و مردانگی در پهنه نظام جمهوری اسلامی صورت نمی گرفت، امروز کشورهای فراوانی بودند که به ایران طمع داشتند و اکنون صرفا به رجز خوانی  اکتفا می کنند.

وی با اشاره به این که بعد از پایان دفاع مقدس شاهد قدرت و عظمت در بنیه دفاعی کشور هستیم، گفت: در پهنه ناامنی های موجود در منطقه با نصرت الهی، شجاعت همه نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه و نیروهای انتظامی و امنیتی، آرامش و امنیت کشور برقرار شده و تحت رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و اهتمام دولت، زمینه بنیه دفاعی بسیار بالایی فراهم شده است.

استاندار فارس با تاکید بر این که جمهوری اسلامی ایران تهدیدی برای کسی نیست اما تهدیدی را هم نمی پذیرد، تصریح کرد: جمهوری اسلامی دنبال ماجراجویی نبوده و نیست اما پاسخگوی هر نوع تهدیدی در همه مرزهای زمینی، هوایی و دریایی خواهد بود.

تبادار با بیان این که در سایه امنیت ایجاد شده برای مردم باید زمینه رفاه، آرامش و رونق اقتصادی را بر اساس سیاست های مقام معظم رهبری فراهم کنیم، گفت: دغدغه مقام معظم رهبری تامین اقتصاد و رفاه مردم است و رئیس جمهور به عنوان یک تکلیف جدی تاکید دارند که در کنار جانفشانی های صورت گرفته و امنیت موجود، مسئولین جمهوری اسلامی از فرصت بهره جسته و تمام تلاش خود را برای رفاه و ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی به کار گیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه