English

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور

۵۰۰ میلیارد تومان سال گذشته برای راه‌آهن مضاف بر اعتبارات پرداخت شد

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور با اشاره به اینکه یک هزار و 800 میلیارد تومان در شرایطی پرداخت شد که بیش‌ازحد مصوب بود گفت: ۵۰۰ میلیارد تومان سال گذشته برای راه‌آهن مضاف بر اعتبارات پرداخت شد.

۵۰۰ میلیارد تومان سال گذشته برای راه‌آهن مضاف بر اعتبارات پرداخت شد

به گزارش خبرگزای موج از رشت، محمدباقر نوبخت در جلسه هماهنگی برنامه‌های توسعه اشتغال و تولید استان گیلان در سالن غدیر استانداری گیلان اظهار کرد: در حماسه بزرگ‌ و هوشمندانه‌ای که مردم ایران به‌ویژه گیلانیان انجام دادند من خود را متعهد به چهار وعده میدانم.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های زیربنایی گفت: باید در چهار سال آتی این طرح‌های زیربنایی تکمیل شود، همه ناکامی‌هایی که در چهار سال نمایندگی وجود داشت، به‌تدریج مرتفع خواهد شد.

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور با اشاره به اینکه یک هزار و 800 میلیارد تومان در شرایطی پرداخت شد که بیش‌ازحد مصوب بود گفت: ۵۰۰ میلیارد تومان سال گذشته برای راه‌آهن مضاف بر اعتبارات پرداخت شد.

نوبخت خطاب به نمایندگان استان گفت: از روز چهارشنبه به پرداخت مطالبات و اعتبارات طرح‌های عمرانی پرداختیم، یک هزار و 500 میلیارد تومان نقد و هشت هزار و 500 میلیارد توامن به‌صورت اقساط پرداخت می‌کنیم.

وی با اشاره به مطالبات پیمانکاران گفت: یکی از دلایل تأخیر در کار اختلاف بین دکتر حاجی محمدی با مدیران بخشی بود که دکتر حاجی محمدی به دنبال این بود که طرح‌های استانی را در اولویت قرار دهیم و ظرف همین هفته ان‌شاءالله امکان توزیع را فراهم ‌کنیم.

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور با تأکید بر اینکه توسعه بدون زیربناها انجام نمی‌شود خاطرنشان کرد: ۱۸۰ میلیارد تومان نقد مطالبات شرکت‌های زیرساختی و راه‌آهن پرداخت شد، ما از نظر اعتباری مشکلی نداریم.

نوبخت افزود: پیمانکاران و مدیران را به خاطر اینکه پروژه‌ها در زمان مقرر اجرا نمی‌شود سرزنش نکنید چراکه مشکلات اعتباری هم‌چنین در حوزه‌های مختلف بسیار است و باید با همیاری همه دستگاه‌ها حل شود.

وی گفت: هشت دلار قیمت نفت به خاطر سیاست‌های ویژه در خارج از کشور افت کرد، امروز اگر کاری انجام‌نشده باشد یک توافقی صورت گرفته و من از نکته‌سنجی مدیران بانک‌های کشور قدردانی می‌کنم.

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور تصریح کرد: من این عقیده را ندارم که توسعه باید به هر قیمتی ایجاد شود و محرومین زیر چرخ‌دنده‌های توسعه له شوند، بلکه باید از هم‌اکنون به فکر محرومین بود.

نوبخت بابیان اینکه کشور باید از همه شایستگان برای پیشرفت استفاده کند اظهار کرد: دولت آقای روحانی به دنبال کابینه‌ای فراجناحی است، هدف مشترک ما توسعه گیلان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه