English

همکاری ۸۵ مربی قرآن در طرح‌های قرآنی اوقاف قم

۴۵ استاد ثابت و ۴۰ استاد برای مواقع نیاز توسط اداره‌کل اوقاف و امور خیریه جذب شده که ماهانه یک امتحان ارزیابی برای تثبیت محفوظات آنان برپا می‌شود و هیچ آموزشگاهی نیست که درخواست داشته باشد و اساتید حافظ کل قرآن و با تجربه برای آنان نباشد.

همکاری ۸۵ مربی قرآن در طرح‌های قرآنی اوقاف قم

به گزارش خبرگزاری موج از قم، مسئول برگزاری مسابقات بانوان در ناحیه دو اوقاف گفت: این اداره کل کلاس های قرآنی در تمام سطح شهر دارد و با جذب حافظان کل قرآن این افراد شناسایی شدند و از آنان استفاده می شود.

وی گفت: ۴۵ استاد ثابت و ۴۰ استاد برای مواقع نیاز توسط این اداره کل جذب شده که ماهانه یک امتحان ارزیابی برای تثبیت محفوظات آنان برپا می شود و هیچ آموزشگاهی نیست که درخواست داشته باشد و اساتید حافظ کل قرآن و با تجربه برای آنان نباشد.

نوراللهی  ادامه داد: دو دوره تربیت مربی نیز برگزار شده و ۱۵۰ نفر جذب شدند برگزاری دو دوره آزمون میان دوره ای کتبی و شفاهی با ۹۰۰ شرکت کننده برگزار شد.

آزمون اعطای مدرک حفظ و طرح تربیت حفاظ برگزار شد که ۷۵۰ نفر موفق به دریافت اعطای گواهی نامه شدند نیز از جمله اقدامات اداره کل اوقاف و امور خیریه قم است.

نوراللهی گفت: ارائه ۶۰ گواهی نامه به دانش آموزان پایه چهارم به بالا که موفق به حفظ جزء ۳۰ قرآن به مدت چهار ماه شدند ازجمله برنامه های اداره کل اوقاف بوده است. 

وی ادامه داد: طرح حفظ قرآن در خانه به صورت حفظ موضوعی ۱۵۰ و ۳۰۰ آیه برای گروه سنی ۱۸ سال به بالا و حفظ ۱۲۰ آیه برای افراد زیر ۱۸ سال نیز از جمله برنامه هایی بود که با استقبال بالای دانش آموزان همراه بود و ۱۸۰ نفر در این طرح گواهی قبولی را دریافت کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی