English

استاندار بوشهر:

شرایط برای حضور حداکثری مردم استان بوشهر در انتخابات فراهم است

استاندار بوشهر گفت: شرایط برای حضور حداکثری مردم استان بوشهر در انتخابات فراهم است.

شرایط برای حضور حداکثری مردم استان بوشهر در انتخابات فراهم است

به گزارش خبرگزاری موج، مصطفی سالاری صبح جمعه در حاشیه حضور در شعبه ۸۲ بخش مرکزی بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قطعا امروز روزی بسیار مهم و سرنوشت‌ساز برای ملت ایران است.

وی اضافه کرد: ما امروز با رای خود مسیر چهار سال آینده کشور را در حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، علمی و. . . انتخاب می‌کنیم.

استاندار بوشهر بیان کرد:‌ حضور در انتخابات یک حق است که باید از این حق استفاده کنیم. مردم استان بوشهر امروز حضوری تاریخی و بی‌نظیر در انتخابات خواهند داشت و مشارکت گسترده خود را به همگان نشان خواهند داد.

وی خاطرنشان کرد: با حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات، عزت و اقتدار ایران اسلامی در صحنه‌های بین‌المللی افزایش می‌یابد و استقلال ایران اسلامی پایمال نمی‌شود.

سالاری ادامه داد: در زمان ثبت‌نام کاندیداها شاهد استقبال بسیار خوبی بودیم و شور و هیجان خاصی را در زمان تبلیغات انتخاباتی در استان شاهد بودیم که نویدبخش حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات خواهد بود.

وی افزود: پس از انتخابات و اعلام نتایج نیز همه مردم باید به کسانی که انتخاب شده‌اند احترام بگذارند و افرادی که انتخاب شده‌اند نیز نماینده همه مردم خواهند بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه