English

طرح لایحه دو فوریتی نوسازی ناوگان اتوبوسرانی پایتخت در صحن شورا:

نوسازی ناوگان اتوبوسرانی پایتخت در انتظار تایید شورا

امروز شهردار تهران لایحه دو فوریتی نوسازی ناوگان اتوبوسرانی را به صحن شورا آورد و از آغاز مطالعات اجرای خط ویژه اتوبوس از بزرگراه زین الدین به میدان صنعت خبر داد.

نوسازی ناوگان اتوبوسرانی پایتخت در انتظار تایید شورا

به گزارش خبرگزاری موج، پیروز حناچی شهردار تهران، در صحن علنی شورای شهر تهران با اشاره به آمار۵ هزار ۸۰۰ واحدی ناوگان اتوبوسرانی فعال در تهران گفت: ۶۰ درصد این ناوگان عمر بالای ۱۰ سال دارد و برای همین تصمیم داریم تا امسال بخشی از آن را نوسازی کنیم.

وی با ذکر اینکه برای تحقق این تصمیم با کارخانجات داخلی مذاکرات و توافقاتی را انجام داده ایم گفت: امارقم توافقات از حوزه اختیارات ما فراتر بود و برای همین نیاز به نظرو موافقت شورا داریم. این لایحه پیشنهادی امروزبه ما اجازه می‌دهد که توافق با شرکت‌های داخلی اتوبوس سازی را دنبال کنیم.

شهردار تهران همچنین اشاره ای هم به برگزاری مجمع عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی کرد و گفت: در همین بخش اتوبوسرانی بخش مطالعاتی فاز اول خط ویژه زین‌الدین به میدان صنعت آغاز شده و  فاز دوم از صنعت تا منطقه ۲۲ نیز با همکاری بخش خصوصی پیگیری می‌شود.

وی از پیشنهاد یک لایحه دو فوریتی برای پیگیری طرح تفصیلی منطقه ۲۲ نیز خبر داد و گفت: به دلیل تشکیک ایجاد شده این لایحه در جلسه آتی ارائه می‌شود. چرا که معتقدیم هر روز در این منطقه خسارت های بیشتری را برای منطقه و شهروندان آن به دنبال خواهد داشت.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه