English

توصیه هایی برای حفظ سلامت پوست؛

قرص های صافی پوست چیست و آیا واقعا تاثیر کافی بر روی صافی و شفافی پوست دارد؟

زندگی های مدرن شهری و پدیده مُد، امروزه هزاران نفر را به خود مشغول کرده است و همین امر دغدغه را برای افراد مختلف جوامع، خصوصا دنبال کنندگان مُد بوجود آورده است و البته سهم بانوان در این دغدغه ها بیش از سایرین است، مثلا داشتن پوستی صاف و شفاف آرزوی هر خانمی می باشد، به طوری که این روز ها به یکی مهمترین ذهنیات برای خانم های جوان تبدیل شده است.

قرص های صافی پوست چیست و آیا واقعا تاثیر کافی بر روی صافی و شفافی پوست دارد؟

به گزارش خبرگزاری موج، امروزه داشتن پوستی صاف و شفاف برای همه بخصوص بانوان اهمیت ویژه ای پیدا کرده است، تا جاییکه همواره در صدد هستند با روش های مختلف اعم از استفاده انواع گونه های گیاهی برای صافی پوست و یا انواع قرص صافی پوست و صد البته به هر شکل و قیمتی استفاده نمایند.

حتما تاکنون کتاب های مختلفی را در این زمینه برای مطالعه انتخاب کرده اید و یا در شبکه های اجتماعی مطالب زیادی برای داشتن پوستی صاف و شفاف دنبال نموده اید و یا شاید با خودتان فکر کرده اید که هیچ کدام از آنها درست نیست، اگر چنین است و کماکان می خواهید پوستی صاف و شفاف داشته باشید توصیه می کنیم از این مطلب به سادگی عبور نکنید.

پوست شفاف

منافذ باز پوست تان شما را خسته کرده است و هرچه کرم پودر و پنکیک و سایر مواد آرایشی استفاده می کنید نتیجه نمی گیرید؟  پوست صاف و عین آینه از آرزوهای دست نیافتنی شما شده است؟ می خواهید پوست شما به جای اینکه در اثر تعریق برق بزند،  مثل مخمل صاف باشد؟  فصل تابستان هم که این عرق چکان بیشتر است و جلوه پوست را نازیباتر می کند، حالا باید چه کنید؟ نگران نباشید، چند راهکار ساده می تواند پوست صاف و شفاف برای شما به ارمغان بیاورد.

 

* استفاده از روش های گیاهی و طبیعی برای داشتن پوستی صاف و شفاف

بخور لیمو

* بخور لیمو

بخور صورت با آب گرم همیشه یکی از بهترین و راحت ترین راهکارها برای داشتن پوست صاف و شفاف است. برای این کار لازم است در ابتدا صورت را با آب و صابون بشویید، به یاد داشته باشید بلافاصله بعد از شست و شو حتما صورت را خشک کنید.

برای این منظور یک قابلمه کوچک آب کنید و روی گاز بگذارید. وقتی آب شروع به جوشیدن کرد، آنرا از روی گاز بردارید و روی میز بگذارید، حال با اضافه نمودن آب لیموترش تازه(نصف لیموترش)، سرتان را روی بخار قابلمه بگیرید و برروی سرتان یک حوله بیندازید.

سه تا پنج دقیقه زیر این حوله و بخار آن بمانید، به یاد داشته باشید که در همین زمان می توانید به آرامی دست را زیر حوله برده و پوست صورت را ماساژ دهید، بعد از این کار، حوله را از روی سر بردارید و صورت را با آب سرد بشویید و سپس با حوله ایی نرم خشک کنید.

بخاطر داشته باشید با تکرار چندباره این کار در روز به نتیجه بهتری دست خواهید یافت، در ضمن میتوانید علاوه براین کار از ماسک های مناسب بستن منافذ پوست نیز استفاده کنید که نتیجه آن قطعا برای شما داشتن پوستی صاف و شفاف خواهد بود.

ماسک نارنج و گلاب

* ماسک نارنج و گلاب

نارنج علاوه بر بو و عطر و همچنین خوشمزگی که دارد خواص بسیاری را در خود جای داده است، از این رو برای داشتن پوستی صاف و شفاف میتوانید از خواص آب نارنج نیز بهره ببرید؛ برای این کار لازم است ابتدا آب یک عدد نارنج تازه را داخل لیوان بریزید و سپس به آن یک تا دو قاشق چای خوری گلاب اضافه کنید، حال آن را خوب هم زده و روی پوست بمالید؛ 15 دقیقه تامل کرده و سپس صورت را با آب ولرم بشویید و  در پایان با حوله ای نرم خشک نمایید. تاثیر آن برای داشتن پوست صاف و شفاف را پس از گذشت یک دوره 5 ماهه خواهید دید.

ماسک لیموترش

* ماسک لیموترش

اگر شما هم از طرفداران لیموترش هستید باید بگوییم که ماسک لیموترش یکی از معجزات برای داشتن پوست صاف و شفاف بحساب می آید، برای این منظور یک عدد لیموترش بزرگ و یا دو عدد لیموی شیرازی را بصورت حلقه حلقه درآورید، بخازر داشته باشید که حلقه ها را نازک ببرید تا برای همه سطح پوست تان به اندازه کافی لیموترش داشته باشید؛ دراز بکشید و حلقه های آماده شده را بر روی پوست صورت (و البته به جز دور چشم) بگذارید؛ کافیست 30دقیقه تحمل کرده و سپس حلقه های لیموترش را برداشته و پوست صورت را با آب سرد بشویید. باور کنید در همان روزهای اول تفاوت پوست قبلی را با پوست صاف و شفاف فعلی خواهید دید.

ماسک لیموترش

* ماسک جوانه گندم

اسم جوانه گندم که می آید اغلب ذهن ما را به سمت خوردن چیزی خوشمزه می برد که گویی تنها خاصیت آن برای کاهش وزن است، اما باید گفت که ماسک جوانه گندم یکی از روشهایی است که حتی در کشورهای آسیای شرقی برای داشتن پوستی صاف و شفاف بکار می رود؛ برای تهیه این ماسک به شیر و جوانه گندم تازه کوبیده شده و یا پودر جوانه گندم که در عطاری ها موجود است نیاز دارید.

برای تهیه این ماسک لازم است دو قاشق غذاخوری جوانه گندم تازه کوبیده شده و یا پودر آن را با نصف لیوان شیر مخلوط کنید، سپس آن را هم زده تا مخلوط یکنواختی به دست بیاید، حال باید پوست صورت را با آب و صابون بخوبی شسته و خشک نمایید، نکته ظریف این است که بهتر است برای این کار از آب ولرم استفاده کنید، حال نوبت به مخلوط میرسد، مخلوط را روی صورت بمالید و همانگونه که مشغول پوشاندن پوست صورت با ماسک هستید بخاطر داشته باشید که ماساژ دادن در جذب این ماسک بسیار مهم است، کافیست 20 دقیقه صبر کنید تا ماسک اثر خود را بر روی پوست بگذارد سپس ماسک را از روی پوست برداشته و صورت را با آب ولرم رو به سرد بشویید، این ماسک علاوه بر بستن منافذ پوست، به شفاف شدن پوست نیز کمک می کند، لازم است بدانید این ماسک علاوه بر اینکه پوستی صاف و شفاف را برای شما به همراه می آورد، مواد موجود در جوانه گندم و شیر نیز به تغذیه پوست شما کمک می کنند.

لوسیون بادرنجبویه

* لوسیون بادرنجبویه

برای تهیه محلول لوسیون بادرنجبویه، ابتدا پنج قاشق غذاخوری الکل سفید را با همان میزان گلاب و البته همان مقدار عرق بادرنجبویه مخلوط کنید و سپس به آن یک قاشق غذاخوری گلیسرین اضافه کنید، حال مخلوط را خوب هم بزنید تا مواد با هم ترکیب شوند، تبریک میگوییم شما به همین سادگی به لوسیونی برای ساختن پوستی صاف و شفاف دست یافتید، حال این محلول را بعد از هر بار بخور دادن با کمک پنبه روی صورت بمالید و فقط 10دقیقه صبر کنید و پس از آن صورت خود را با آب سرد بشویید، یادتان باشد که شیشه این محلول را از نور به ویژه نور آفتاب دور نگه دارید.

بیشتر بخوانید:

صافی و سلامت پوست را با این ۹ ویتامین بدست آورید

* استفاده از روش های مدرن دارویی برای داشتن پوستی صاف و شفاف

اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید سریعا به نتیجه دلخواه تان برسید و ترجیح می دهید روش های مدرن دارویی و استفاده از آخرین دستاوردهای پزشکی را بجای روش های طبیعی برای داشتن پوستی صاف و شفاف بکار ببرید و البته ترسی هم از پرداخت هزینه های گزاف آن ندارید (و سوالاتی همچون قرص صافی پوست چیست و آیا واقعا تاثیر کافی بر روی صافی و شفافی پوست دارد؟ انواع قرص برای پوست کدام است؟ بهترین قرص تقویتی برای پوست صورت چیست؟ بهترین قرص زیبایی پوست کدام است؟ قرص کلاژن سازی چیست؟ بهترین ویتامین برای پوست صورت کدام است؟ بهترین قرص ویتامین برای پوست چیست؟ بهترین قرص پوست کدام است؟ در اولویت های جستجوی گوگل شما قرار دارد)، توصیه میکنیم به خواندن مطالب این گزارش ادامه دهید.

زندگی های مدرن شهری و پدیده مُد امریست جدایی ناپذیر است و امروزه هزاران نفر نیز با آن به گونه ایی دست و پنجه نرم می کنند و همین امر دغدغه را برای افراد مختلف جوامع، خصوصا دنبال کنندگان مُد بوجود آورده است و البته سهم بانوان در این دغدغه ها بیش از سایرین است، مثلا داشتن پوستی صاف و شفاف آرزوی هر خانمی می باشد به طوری که این روز ها به یکی مهمترین ذهنیات برای خانم های جوان تبدیل شده است.

از این رو محققین حوزه پوست و مو نیز بیکار ننشسته و همواره بر روی روشهای زیبایی پوست تحقیق کرده و نتایج خود را نیز بر روی مشتاقین به آزمایش می گذارند، برخی از متخصصین این حوزه بر این باورند که به روش های متعددی برای داشتن پوستی صاف و شفاف دست یافته اند و از جمله این روش ها استفاده از قرص صافی پوست می باشد.

حال اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که به دنبال قرصی برای صاف کردن پوست خود می باشد، می توانید این مطالب را مطالعه نمایید، فقط به یاد داشته باشید که ممکن است دارو ها عوارض جانبی متعددی داشته باشند، پس همواره برای مصرف هرگونه قرص صاف کردن پوست، حتما با پزشک مربوطه مشورت کنید.

قرص های صافی پوست چیست و آیا واقعا تاثیر کافی بر روی صافی و شفافی پوست دارد؟

قرص ایمدین

* قرص ایمدین (Imedeen)

یکی از قرص های صافی و شفافی پوست موجود در بازار، قرص ایمدین (Imedeen) می باشد.
قرص ایمدین (Imedeen) یک مکمل غذایی و روش جدیدی در مراقبت از پوست می‌باشد که مخترعین آن مدعی هستند قرص ایمدین (Imedeen) می تواند پوست را از عمق ناحیه درم، درست  جایی که روند پیری از آنجا آغاز می‌شود، بازسازی نموده و آن را جوان می‌نماید. قرص ایمدین (Imedeen) مورد تأیید دانشمندان و متخصصین پوست سراسر جهان می‌باشد و در بیش از هفتاد کشور مورد استفاده قرار گرفته است.
 
قرص ایمدین (Imedeen) از نوعی ماهی تهیه می‌گردد که ساختار پروتئینی بدن آن بسیار شبیه پوست انسان است، عصاره پروتئینی ماهی موجب بازسازی پوست به صورت اختصاصی می‌گردد و پس از مدتی لک‌های ناشی از پیری کاهش می‌یابد و ظاهر مویرگ‌های قابل رؤیت، بهبود یافته و رطوبت پوست تأمین می‌گردد.
 
علاوه بر قرص ایمدین (Imedeen)، مکمل‌های مفید دیگری نیز وجود دارند که می‌توانند در زیباسازی پوست تا حد زیادی موثر باشند.
 

* موارد مصرف، عوارض و تداخل دارویی:

 موارد مصرف  جوانسازی پوست و رفع چین و چروک
 عوارض  علائم آلرژیک خفیفی به شکل جوش های کوچک
 تداخل دارویی  تداخل دارویی خاصی وجود دارد

 

* مقدار و نحوه مصرف

بسته‌های قرص ایمدین (Imedeen) بصورت 60 تایی عرضه می‌شوند. طریقه مصرف قرص ایمدین (Imedeen) روزی 2 قرص (یکی صبح و یکی شب و یا دو قرص با هم) همراه با یک لیوان آب می باشد و معمولا سه ماه پس از مصرف بهترین زمان برای اثربخشی قرص ایمدین (Imedeen) است.
 
توجه: زمانی که شما مصرف قرص‌های ایمدین (Imedeen) را قطع کنید یک شبه نتایج مثبت حاصله از بین نخواهد رفت ولی در طول زمان این اثرات کمرنگ‌تر خواهند شد.
 

* نکاتی که در ارتباط با این مکمل زیبایی باید بدانید

  1. مصرف همزمان قرص ایمدین (Imedeen) با ویتامین‌هایی نظیر D, C, E و کلسیم و داروها تداخل ندارد.
  2. افرادی که به غذاهای دریایی حساسیت دارند بهتر است قرص ایمدین (Imedeen) را مصرف نکنند.
  3. در صورت بروز هرگونه حساسیت مصرف قرص ایمدین (Imedeen) باید قطع گردد.
  4. قرص ایمدین (Imedeen) نه تنها از آفتاب سوختگی جلوگیری نمی‌کند بلکه استفاده از ضد آفتاب با SPF مناسب در طول روز به همراه آن توصیه می‌شود.
  5. برای دستیابی به بهترین نتیجه بهتر است تا زمان مصرف، بهتر است قرص‌ها در بسته‌بندی خودشان باقی بمانند.
  6. این قرص‌ها باید در جای خشک و خنک ( زیر °C25 ) و دور از دسترس کودکان نگهداری شوند.
  7. توصیه کلی مبنی بر این است که خانم‌های باردار و شیرده هیچگونه مکمل غذایی در این دوران مصرف نکنند مگر با تجویر پزشک معالجشان.
  8. قرص ایمدین (Imedeen) را می‌توان با سایر مکمل‌های ویتامینی یا مواد معدنی استفاده نمود.
  9. به قرص‌های ضد پیری ایمدین (Imedeen) قند اضافه نشده است ولی مثل سایر بیماری‌ها در این مورد هم مشورت با پزشک معالج توصیه می‌شود.

قرص گلوتاتیون

 

* قرص گلوتاتیون (Glutathione)چیست؟

یکی از راه‌های داشتن پوستی شفاف و صاف استفاده از قرص گلوتاتیون (Glutathione) یا همان قرص معروف به روشن کننده پوست و یا سفید‌کننده پوست است. گلوتاتیون (Glutathione) یک نوع اسید آمینه است که در سلول‌های پوستی یافت می‌شود و به روشن شدن پوست کمک می‌کند. انواع مختلفی از قرص‌های گلوتاتیون سفید‌کننده پوست موجود است و به همین دلیل در حین خرید باید کیفیت، ترکیبات و قیمت این قرص‌ها را مد نظر داشته باشید. قرص گلوتاتیون (Glutathione)، آنتی‌اکسیدانی قوی است که به صورت طبیعی در سلول‌های بدن یافت می‌شود؛ کهولت سن، آلودگی‌های محیطی و بیماری های مختلف باعث اختلال در فرآیند تولید این اسید آمینه در بدن می‌شود، اگرچه کمبود این اسید آمینه با تولید ملانین جبران می‌شود، اما متاسفانه ملانین بیشتر به مفهوم تیره شدن بیش از اندازه پوست و در برخی موارد هم به ناهنجاری‌های رنگ پوست، منجر خواهد شد. این‌جاست که نقش قرص گلوتاتیون (Glutathione) پر رنگ می شود.این قرص‌ها به عنوان یک مکمل غذایی شناخته می‌شوند و همانند خیلی از مکمل ها بر روی هر بدن به گونه ایی خاص عمل میکند، به یاد داشته باشید که برای خرید قرص گلوتاتیون (Glutathione) به مراکز و فروشگاه‌های معتبر مراجعه و تهیه نمایید، چرا که استفاده از گونه تقلبی آن ممکن است ضررهای جبران ناپذیری به بدن شما وارد سازد.

 

انواع قرص گلوتاتیون (Glutathione)برای روشن شدن پوست

به این نکته توجه داشته باشید که قرص گلوتاتیون (Glutathione) یا همان قرص سفیدکننده پوست، موجود در بازار به لحاظ ترکیبات و نوع گلوتاتیون استفاده شده در آنها، در بیشتر موارد با هم تفاوت دارند، در بعضی از قرص‌های سفیدکننده پوست یا همان قرص گلوتاتیون (Glutathione)، هم شاهد ترکیباتی هستیم که حاوی گلوتاتیونی هستند که توسط سلول‌های پوست ساخته می‌شود این در حالی است که در یک نوع دیگر از قرص گلوتاتیون (Glutathione) شاهد گلوتاتیون تقلیل یافته هستیم، این دین معنی است که مولکول‌های تشکیل‌دهنده این نوع قرص، کوچک‌تر هستند و در نتیجه از راه بلعیدن توسط دستگاه گوارش به راحتی هضم می‌شوند، برخی دیگر از این قرص‌ها روکشی دارند که در مقابل اسید معده مقاوم است و در نتیجه به جذب بهتر گلوتاتیون کمک می‌کند.

 

نکاتی در هنگام خرید قرص گلوتاتیون (Glutathione)

حین انتخاب قرص گلوتاتیون (Glutathione) سعی کنید محصولی را خریداری نمایید که در ترکیبات آن از ویتامین C هم استفاده شده باشد، چرا که این ویتامین به افزایش تاثیر گلوتاتیون در بدن کمک می‌کند. گفته می‌شود که ویتامین E و سلنیم نیز باعث تأثیر بیشتر گلوتاتیون در بدن می‌شود و در نتیجه بد نیست اگر این مواد هم در ترکیب قرص گلوتاتیون سفیدکننده‌ای که تهیه می‌کنید وجود داشته باشند.

در هر حال و مانند همیشه درباره داروها، پیشنهاد می‌کنیم این قرص‌ها را با تجویز پزشک مصرف کنید.

آخرین نکته‌ای که باید در خصوص قرص‌های گلوتاتیون سفیدکننده در نظر داشته باشید این است که نتیجه مصرف این قرص‌ها در بازه زمانی بلند مدت مشاهده می‌شود و گاهی اوقات ماه‌ها و حتی سال‌ها زمان می‌برد تا شاهد تاثیر این قرص‌ها بر روی سطح پوست باشید.

البته مصرف انواع قرص گلوتاتیون (Glutathione) از مقدار مشخصی نباید تجاوز کند. در پایان، این مورد را نیز در نظر داشته باشید که با توجه به بازه زمانی طولانی مدت تاثیر قرص‌های گلوتاتیون سفیدکننده پوست، سعی کنید محصولی انتخاب کنید که در دراز مدت امکان تهیه آن وجود داشته باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • محمد

    رص جوانسازی ایمدین اصل ساخت کشور دانمارک 120تایی دارای هولوگرام اصالت کالا وبارکد وتاریخ معتبر موجود است .

    • ناشناس

      سلام وقت بخیر
      قمیمت این قرص چنده؟

    • ناشناس

      اين قرص ها چرا تو داروخونه ها پيدا نمى شه

    • ناشناس

      قیمت این قرص ها چنده

    • رها

      آیا قرص ایمدین موجوده

    • ناشناس

      ضرر نداره

    • بهادرزهی

      ایمدین گیرمیادقیمتش چنده

    • صفورا جامش

      این قرص ایمدین چند قیمته و چطور میشه تهیه کرد لطفا شماره ای چیزی واسه سفارش بذارین

  • رشدا

    اموزش بیشتر میخوام و منکار نگهداری دندان بلد نیستم که زیبایی را حفظ کنم

  • ناشناس

    سلام
    قرص ایمدین میخواستم از کجا تهیه کنم

  • آرش

    4 راه حل طبیعی و بدون عمل ونیاز به هزینه برای زیبایی پوست:

  • آرش

    4 راه حل طبیعی و بدون عمل ونیاز به هزینه برای زیبایی پوست:

  • فرشته

    قیمت این قرص چنده

    • سما

      سلام، قرص ایمدین چنده؟!
      آیا میشه سفارش داد

  • محمد لوکس

    قرص گیاهی بدون ضرر سپید کننده پوست

  • اسم قرص چیه

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه