English

مهمترین تحولات جهان در ۱۲ ساعت گذشته

پذیرش ۳۰۰هزار پناهجو توسط دولت آلمان، برکناری استاندار الانبار عراق، تیراندازی در شیکاگو، شرط انصارالله برای آغاز مجدد مذاکرات، عزم واحد ترکیه در قبال داعش و کردها و حمله خمپاره ای به ورزشگاه حمص از مهمترین رویدادهای جهان در ۱۲ ساعت گذشته می باشد.

مهمترین تحولات جهان در ۱۲ ساعت گذشته

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری موج، اداره فدرال امور مهاجران و پناهجویان کشور آلمان از پذیرش ۳۰۰هزار پناهجو در سال جاری میلادی خبر داد. شورای استانداری استان الانبار عراق صهیب الروای استاندار این استان را به صورت غیابی استیضاح کرد. وی هم اکنون در آستانه برکناری قرار دارد.

در بیش از ۵ واقعه تیراندازی انجام شده در نقاط مختلف شهر شیکاگو واقع در ایالت ایلینوی آمریکا ۳ تن کشته و ۲۳ نفر دیگر زخمی شدند. انصارالله یمن پایان حملات هوایی عربستان سعودی به این کشور را شرط از سرگیری مذاکرات اعلام کرد. اردوغان تصریح کرد که آنکارا با عزمی واحد تروریست های گروه داعش و همچنین شبه نظامیان کرد حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) را مورد حمله قرار خواهد داد.

در حمله خمپاره ای گروه های تروریستی به شهر حمص که این بار ورزشگاه این شهر مورد اصابت قرار گرفت ۲ غیرنظامی کشته و چندین شهروند دیگر مجروح شدند. تحلیلگران سیاسی با اشاره به سیاست های خارجی کاملا ناهمسو و متضاد روسیه و غرب دستیابی به یک توافق نهایی بر سر بحران سوریه را دور از انتظار می دانند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه