English

بودجه نظامی اسرائیل را برای مقابله با چالش ها زیاد کنید

وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی در واکنش به سخنان دیروز دبیرکل حزب‌الله لبنان، خواستار افزایش بودجه نظامی این رژیم با هدف مقابله با تهدیدات پیش رو شد.

بودجه نظامی اسرائیل را برای مقابله با چالش ها زیاد کنید

به گزارش خبرگزاری موج، وزیر جنگ پیشین رژیم اشغالگر قدس امروز و در واکنش به اظهارات روز گذشته «سید حسن نصر الله» دبیر کل حزب‌ الله لبنان، خواستار افزایش بودجه نظامی این رژیم برای مقابله با تهدیدات دشمنانش شد.

وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی امروز در سخنانی ضمن اشاره به بودجه سال ۲۰۱۸-۲۰۱۷ این رژیم که چند روز قبل در کابینه رژیم اشغالگر قدس به تصویب رسید، اعلام کرد:  بودجه زیادی با هدف مقابله با چالش‌هایی که از سوی دشمنان اسرائیل مطرح شده، نیاز است. «عمیر پرتز» در ادامه مدعی شد: ارتش اسرائیل درس‌های جنگ را آموخته و آنها را به کار خواهد گرفت؛ البته هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن باقی مانده است.

گفتنی است، «سید حسن نصر الله» دبیر کل حزب‌ الله لبنان روز شنبه در سخنرانی که در سالروز پیروزی لبنان در جنگ ۳۳ روزه با رژیم صهیونیستی برگزار شد، اعلام کرد اسرائیل در طول جنگ سال ۲۰۰۶ در روحیه، اطمینان، عزم، اراده، امید، بلندپروازی، برتری و جبروتش دچار آسیب شد. نصر الله همچنین خطاب به رژیم اسرائیل عنوان کرده بود: جامعه شما از خانه عنکبوت سست تر است. درگیری های «بنت جبیل» مشت فولادی اسرائیل را نابود کرد و این معادله که اسرائیل از خانه عنکبوت سست تر است را اثبات نمود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه