English

آصفری در گفت وگو با موج:

ارتباط با مردم از ماشین شیشه دودی باید برچیده شود

نماینده مردم اراک کمیجان و خنداب در مجلس گفت: تابوی ارتباط با مردم از ماشین شیشه دودی باید برچیده شود.

ارتباط با مردم از ماشین شیشه دودی باید برچیده شود

محمد حسن آصفری نماینده مردم اراک و کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج در مورد شرایط موفقیت دولت در تحقق راهبرد مردمی بودن، اظهار داشت: حضور رئیس جمهور و مسئولین در کنار مردم حتی اگر اتفاقی نیفتد و کاری هم انجام نشود اعتماد مردم را به نظام بیشتر خواهد کرد و سطح گلایه مندی مردم را کاهش خواهد داد.

وی با بیان اینکه حضور رئیس جمهور در میان مردم امید را افزایش خواهد داد و ادامه داد: این حضور فاصله طبقاتی میان مسئولین و مردم را کم خواهد کرد.

آصفری افزود: حضور رئیس جمهور در میان مردم پیامی هم برای مسئولین دارد و آن اینکه درب اتاقشان به روی مردم نباید بسته باشد و مسئولین قبل از اینکه مردم به آنها مراجعه کنند، آنها به مردم رجوع کرده و کارهایشان را پیگیری کنند.

نماینده مردم اراک کمیجان و خنداب در مجلس تصریح کرد: کسانی که نق می‌زنند و می‌گویند رفتن به میان مردم به تنهایی کافی نیست، بدانند حضور رئیس جمهور در میان مردم حتماً رفع بخشی از مشکلات مردم را به همراه خواهد داشت.

وی گفت: کسانی که به حضور رئیس جمهور در میان مردم انتقاد می کنند باید امروز پاسخگو باشند که چرا رئیس‌جمهور شان حتی حاضر نشد تا در میان نمایندگان مجلس حضور یابد چه برسد که بخواهد در کف خیابان در میان مردم حضور پیدا کند.

آصفری خاطرنشان کرد: بایستی امروز این تابو از جمله اینکه مسئولین در ماشینهای شیشه دودی بنشینند و با مردم ارتباطی نداشته باشند  شکسته شود و لازمه آن شروع کردن از سران قوا است که توسط حجت‌الاسلام رئیسی اغاز شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه