English

با حکم وزیر راه و شهرسازی؛

سرپرست معاونت حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت راه و شهرسازی منصوب شد

وزیر راه و شهرسازی در حکمی سیدفرزاد نجات‌نیا را به عنوان سرپرست معاونت حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت راه و شهرسازی، منصوب کرد.

سرپرست معاونت حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت راه و شهرسازی منصوب شد

به گزارش خبرگزاری موج؛ رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در حکمی سیدفرزاد نجات‌نیا را به سمت سرپرست معاونت حقوقی، امور مجلس و استان‌ها، منصوب کرد.

در حکم وزیر راه و شهرسازی خطاب به سیدفرزاد نجات‌نیا آمده است: نظر به تعهد، سوابق و تجارب جنابعالی به موجب این حکم شما را به سمت سرپرست معاونت حقوقی، امور مجلس و استان‌ها، منصوب می‌کنم.

امید است با اتکال به الطاف الهی در اجرای سیاست‌های نظام و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و استعدادهای بالقوه وزارتخانه اهتمام ویژه داشته و با تمتع از تجارب خویش در چارچوب قوانین و مقررات در ایفای بهینه و مطلوب وظایف محوله موفق و موید باشید.

گفتنی است، سرپرست امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت راه و شهرسازی پیش از این مشاور معاون امور قوا و شوراهای مجمع تشخیص مصلحت نظام، مدیرکل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام، مسئولیت دفتر ارتباطات مردمی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیریت پروژه‌های آبرسانی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در خوزستان و مشاور و سرپرست حوزه ریاست مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بوده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی