English

شروع ثبت‌نام لاتاری گرین کارت ۲۰۲۳ با حامی مهاجر

دستورالعمل ثبت‌نام لاتاری آمریکا هر سال چند روز قبل از شروع رسمی ثبت‌نام، توسط وزارت امور خارجه آمریکا منتشر می‌شود که در آن اشاره می‌کند برای ثبت‌نام به چه مدارکی نیاز است، در چه تاریخ و ساعتی ثبت‌نام آغاز می‌شود و متولدین کدام کشورها اجازه ثبت‌نام در لاتاری گرین کارت آمریکا را دارند.

شروع ثبت‌نام لاتاری گرین کارت 2023 با حامی مهاجر

به گزارش خبرگزاری موج، دستورالعمل ثبت‌نام لاتاری آمریکا هر ساله چند روز پیش از ثبت‌نام رسمی منتشر می‌شود که در آن به تاریخ و ساعت دقیق شروع ثبت‌نام لاتاری اشاره می‌کند. در روز جمعه 1 اکتبر 2021 مصادف با 9 مهر 1400 دستورالعمل لاتاری 2023 آمریکا توسط وزارت امور خارجه این کشور منتشر شد.

طبق این دستورالعمل زمان دقیق شروع ثبت‌نام لاتاری 2023 در روز چهارشنبه 6 اکتبر 2021 مصادف با 14 مهر 1400 در ساعت 20:30 به وقت ایران خواهد بود. مهلت ثبت‌نام لاتاری نیز تا تاریخ 9 نوامبر 2021 مصادف با 18 آبان 1400 ساعت 20:30 به وقت ایران ادامه خواهد داشت.

ثبت نام حضوری لاتاری

در ثبت‌نام حضوری اطلاعات متقاضیان از طریق فرم کاغذی دریافت می‌شود که متقاضیان برای تکمیل فرم می‌توانند از راهنمایی سریع کارشناسان حامی مهاجر بهره‌مند شوند. به این صورت افرادی که هیچ‌گونه اطلاعاتی در زمینه ثبت‌نام لاتاری ندارند، می‌توانند به راحتی ثبت‌نام خود را انجام دهند.

از دیگر مزایای ثبت‌نام حضوری می‌توان به خدمات عکاسی لاتاری اشاره کرد. مشتریانی که عکس جدید برای ثبت‌نام ندارند یا تمایل دارند عکسی مناسب با شرایط لاتاری داشته باشند، می‌توانند از خدمات عکاسی در زمان مراجعه حضوری بهره‌مند شوند. متقاضیانی که به هر دلیل امکان پرداخت وجه به صورت آنلاین را ندارند، می‌تواند با ثبت‌نام حضوری، هزینه ثبت‌نام لاتاری را به وسیله کارت بانکی یا وجه نقد پرداخت نمایند.

دستورالعمل ثبت‌نام لاتاری آمریکا

دستورالعمل ثبت‌نام لاتاری آمریکا

دستورالعمل ثبت‌نام لاتاری آمریکا هر سال چند روز قبل از شروع رسمی ثبت‌نام، توسط وزارت امور خارجه آمریکا منتشر می‌شود که در آن اشاره می‌کند برای ثبت‌نام به چه مدارکی نیاز است، در چه تاریخ و ساعتی ثبت‌نام آغاز می‌شود و متولدین کدام کشورها اجازه ثبت‌نام در لاتاری گرین کارت آمریکا را دارند.

طبق این دستورالعمل ایران همانند سال‌های گذشته در لیست کشورهای مجاز برای ثبت‌نام در لاتاری است و ایرانیان می‌تواند در زمان تعیین شده نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند. برای ثبت‌نام پاسپورت معتبر و عکس جدید نیاز است و عکس پاسپورت و عکس‌هایی که برای ثبت‌نام سال گذشته استفاده شده قابل قبول نیست. همچنین مهلت ثبت‌نام در لاتاری به هیچ وجه قابل تمدید نیست و افرادی که در مهلت معین اقدام به ثبت‌نام ننمایند، عملا شانس شرکت در لاتاری 2023 را از دست داده‌اند.

موسسه مهاجرتی حامی مهاجر، با تجربه و سابقه‌ای که در امور مهاجرتی دارد، همیشه پیشگام در خصوص مهاجرت به آمریکا و ثبت‌نام گرین کارت لاتاری آمریکا بوده است. کسانی که با حامی مهاجر آشنایی دارند، به این موضوع واقف هستند که هر ساله پیش از شروع ثبت‌نام لاتاری تمامی دستورالعمل‌ها و خبرهای مربوط به لاتاری از طریق پیج اینستاگرام حامی مهاجر و سایت رسمی حامی مهاجر منتشر می‌شود.

همچنین با توجه به آمار برندگان لاتاری هر سال، متقاضیان زیادی از طریق سایت این موسسه به صورت آنلاین اقدام به ثبت‌نام در لاتاری می‌نمایند. متقاضیان ثبت‌نام در لاتاری 2023 نیز از هم اکنون می‌توانند برای ثبت‌نام در لاتاری 2023 به سایت hamimohajer.com مراجعه نموده و در قسمت ثبت‌نام لاتاری 2023 آمریکا در بخش ثبت‌نام آنلاین نسبت به تکمیل فرم ثبت‌نام اقدام نمایند.

افرادی هم که قصد ثبت‌نام حضوری در موسسه حامی مهاجر را دارند، می‌توانند در سایت حامی مهاجر، برای مراجعه حضوری رزرو وقت کنند و یا اینکه برای رزرو وقت با شماره 02148000957 با کارشناسان حامی مهاجر تماس حاصل فرمایند. ثبت‌نام حصوری لاتاری در موسسه حامی مهاجر از ساعت 9 صبح تا 9 شب به صورت یکسره وحتی در روزهای تعطیل نیز انجام می‌شود.

یکی از مزیت‌هایی که ثبت‌نام آنلاین در سایت حامی مهاجر دارد این است که افرادی که در تهران زندگی نمی‌کنند و یا در خارج از کشور هستند، می‌توانند به راحتی از خدمات ثبت‌نام لاتاری 2023 حامی مهاجر استفاده نمایند. شهروندان تهرانی نیز می‌توانند هم از خدمات آنلاین استفاده کنند و هم اینکه اگر نیاز به خدمات عکاسی لاتاری دارند، از طریق رزرو وقت حضوری استفاده نمایند و در تاریخ تعیین شده جهت ثبت‌نام و عکاسی به دفتر موسسه واقع در مرزداران، خیابان ابراهیمی، برج الوند، طبقه 11، واحد 1103 شمالی مراجعه نمایند.

شانس برنده شدن در لاتاری

افرادی که متقاضی ثبت‌نام در لاتاری 2023 هستند باید دقت داشته باشند که هر فرد فقط می‌تواند یک فرم به نام خود ثبت کند. برخی از افراد این تفکر غلط را دارند که اگر چندین بار ثبت‌نام کنند، شانس بیشتری برای برنده شدن پیدا می‌کنند. اگر شخصی با اطلاعات شخصی خود بیش از یک بار در قرعه کشی ثبت‌نام کند، عملا شانس ورود به قرعه‌کشی و شانس برنده شدن در لاتاری 2023 را از دست خواهد داد و باید تا سال آینده برای شرکت در لاتاری 2024 منتظر بماند.

تنها در صورتی یک فرد می‌تواند دو بار ثبت‌نام کند و علاوه بر اینکه شانس خود را از دست ندهد بلکه شانسش دو برابر شود که فرم خود را به صورت دو شانسه تکمیل کند و این شانس فقط شامل افراد متاهل می‌شود. ثبت‌نام دو شانسه به این صورت است که یک بار شوهر به عنوان متقاضی اصلی ثبت‌نام می‌کند و همسرش به عنوان زیرمجموعه قرار می‌گیرد و در فرم ثبت‌نام دیگر همسر به عنوان متقاضی اصلی ثبت‌نام می‌کند و شوهر به عنوان زیرمجموعه قرار می‌گیرد و در صورت برنده شده هر کدام، هر دو نفر می‌توانند برای مهاجرت به آمریکا اقدام نمایند.

اولین چیزی که برای افزایش شانس برنده شدن در لاتاری آمریکا باید رعایت شود، ثبت‌نام صحیح در لاتاری آمریکا است. برخی از افراد به دلیل عکس نامناسب یا ورود اطلاعات اشتباه در فرم لاتاری، شانس شرکت در قرعه کشی لاتاری آمریکا را از دست می‌دهند. متاسفانه سایت اصلی DV-2023 به افرادی که اطلاعات خود را اشتباه ثبت می‌کنند، هیچ اخطاری نمی‌دهد و سالانه تعداد زیادی به دلیل عدم آگاهی از نحوه صحیح ثبت‌نام لاتاری شانس خود را از دست می‌دهند.

سخن پایانی

کسانی که اطلاعات و تخصص کافی در نحوه ثبت‌نام لاتاری 2023 را ندارند، بهتر است برای انجام این کار از موسسات و شرکت‌های مهاجرتی معتبر مشاوره دریافت کنند و ثبت‌نام خود را به آنها بسپارند. بسیاری از افراد هستند که در همان سال اولی که ثبت‌نام خود را انجام داده‌اند، برنده لاتاری شده‌اند و کسانی هم هستند که بعد از ثبت‌نام در سال‌های مختلف برنده شده‌اند. بنابراین برنده شدن در برنامه لاتاری یک اتفاق کاملا شانسی است و قرعه کشی به صورت کامپیوتری و بدون دخالت هیچ نیروی انسانی صورت می‌گیرد. موسسه حامی مهاجر آرزومند است که امسال شما برنده لاتاری 2023 باشید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه