English

آغاز همکاری صاایران و بانک آینده در راستای حمایت از تولید ملی/ پشتیبانی و مانع زدایی از تولید ادامه دارد

تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین بانک آینده و شرکت صنایع الکترونیک ایران (صاایران) توسط محمد فطانت و شاهرخ شهرام مدیران عامل این دو مجموعه به امضاء رسید.

آغاز همکاری صاایران و بانک آینده در راستای حمایت از تولید ملی/ پشتیبانی و مانع زدایی از تولید ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری موج، به‌ منظور گسترش تعاملات و همکاری‌های فی‌مابین و ایجاد هم‌افزایی لازم و پایه‌ریزی یک اتحاد استراتژیک مالی و اعتباری و با هدف ارزش‌آفرینی برای مشتریان، سهامداران، کارکنان و مجموعه ذی‌نفعان، تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین بانک آینده و شرکت صنایع الکترونیک ایران (صاایران) توسط دکتر محمد فطانت و شاهرخ شهرام مدیران عامل این دو مجموعه به امضاء رسید.

همکاری مشترک طرفین برای ارائه انواع خدمات در زمینه‌های مختلف بانکی، مالی و سایر حوزه‌های مورد توافق دو طرف در چارچوب قوانین و مقررات موضوع این تفاهم‌نامه است.

تامین مالی پروژه‌ها و سازمان‌های زیرمجموعه فعال، اعطای تسهیلات و تعهدات، ارائه خدمات ارزی و هم‌چنین خدمات ویژه کارکنان شرکت از جمله: اعطای وام قرض‌الحسنه، اعطای تسهیلات خرید کالا در چارچوب طرح‌های آینده‌داران، طراوت و کارگشا، عرضه انواع خدمات بانکداری الکترونیکی از جمله: خدمات بانکداری باز مبتنی بر (Open API)، وب‌سرویس‌های احراز هویت و بانکی، خدمات مربوط به سرویس درگاه پرداخت هوشمند و استرداد وجه متمرکز و سایر خدمات بانکی از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه مشترک است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی