English

خبرگزاری موج گزارش می دهد؛

۴۰۰ میلیون دلار حجم مبادلات ایران و عمان

رئیس اتاق بازرگانی عمان با اشاره به اینکه 400 میلیون دلار حجم مبادلات تجاری بین ایران و عمان است، گفت: سلطنتی عمان به دنبال همکاری با ایران است و تفاهمنامه های زیادی را در زمینه های مختلف امضا کرده است.

400 میلیون دلار حجم مبادلات ایران و عمان

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج، سفیر عمان در ایران در افتتاح نمایشگاه مشترک بین ایران و عمان با اشاره به اینکه با وجود همکاری بین دو کشور اهداف ما این است که روابط بین دو کشور افزایش یابد، گفت: در حال حاضر فرصت های تجاری بین ایران و عمان وجود دارد به همین دلیل تلاش می کنیم تا بخش های خصوصی دو کشور بیشتر تعامل داشته باشند و موانع تجارت بین دو کشور را بردارد.

ابراهیم بن احمد المعینی با تاکید بر اینکه عمان اقدامات زیادی برای تسهیل تجارت دو کشور و جذب سرمایه در عمان تلاش زیادی کرده است، افزود: در شرایط کنونی شرکت های ایرانی را تشویق می کنیم به سرمایه گذاری در عمان روی بیاورند و ما امروز امیدواریم از ظرفیت های دو کشور بیشتر استفاده شود و این نمایشگاه به توسعه روابط کمک کند.

همچنین رئیس اتاق بازرگانی عمان با اشاره به اینکه 400 میلیون دلار حجم مبادلات تجاری بین ایران و عمان است، گفت: سلطنتی عمان به دنبال همکاری با ایران است و تفاهمنامه های زیادی را در زمینه های مختلف امضا کرده است.

او با بیان اینکه تفاهمنامه در زمینه تشویق سرمایه گذاران بین دو کشور از سال 2001 وجود دارد، تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه که با همکاری دو کشور برگزار شده می تواند در زمینه های مختلف سازوکارها را تسهیل کند و به توسعه ای اقتصادی و ارائه خدمات بین دو کشور ختم شود

او افزود: همه تلاش خود را خواهیم کرد که محیط متنوعی را برای بخش خصوصی فراهم کنیم و تجارت بین بازرگانان دو کشور مبادله شود. از این رو زمینه اقامت بازرگانان ایران در عمان را فراهم خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه