English

خبرگزاری موج گزارش می دهد؛

افتتاح نخستین نمایشگاه مشترک بین ایران و عمان

رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: ایرانی ها می توانند در زمینه تولیدات مشتقات، مصالح ساختمانی و ...با عمان همکاری کنند و شرکت های عمانی هم می توانند در تامین مواد اولیه و ماشین الات و ... اقدام کنند.

افتتاح نخستین نمایشگاه مشترک بین ایران و عمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، رئیس اتاق بازرگانی ایران در افتتاح نخستین نمایشگاه مشترک بین ایران و عمان با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا فعالیت های تجاری را تحت تاثیر قرار داده و برگزاری چنین نمایشگاهی نشانه عزم راسخ اتاق های بازرگانی دو کشور است، گفت: چند وقت پیش در دیدار با رئیس اتاق بازرگانی عمان جنبه های مختلف همکاری بین دو کشور و ضرورت توسعه همکاری و رفع مشکل مبادلات مالی مورد بررسی قرار گرفت.

 غلامحسین شافعی با بیان اینکه نمایشگاه فرصتی برای معرفی محصولات و ابتکارات در زمینه صنعتی و تولیدی است، افزود: به طور قطع نمایشگاه فضای برای فروش محصولات نیست و باید بستری برای مذاکره و همکاری پایدار بین فعالان اقتصادی دو کشور باشد.

او با تاکید بر اینکه از فعالان اقتصادی عمان دعوت می کنیم که از ظرفیت های ایران بهره مند شوند، اظهار کرد: ایران بازار بزرگی در اختیار دارد که می تواند برای سرمایه گذاران قابل توجه باشد.

شافعی افزود: ایرانی ها می توانند در زمینه تولیدات مشتقات، مصالح ساختمانی و ...با عمان همکاری کنند و شرکت های عمانی هم می توانند در تامین مواد اولیه و ماشین الات و ... اقدام کنند. همچنین فعالان اقتصادی دو کشور می توانند سرمایه گذاری مشترکی داشته باشند از این رو کمیته مشترکی در اتاق های بازرگانی دو کشور برای ارزیابی پروژه ها تشکیل شود.

همچنین رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و عمان در ابتدای افتتاح نمایشگاه مشترک بین ایران و عمان با اشاره به اینکه  امیدواریم طرح تهاتری کالا بین ایران و عمان به زودی اجرا شود، گفت: ایجاد زیرساخت ها برای توسعه صادرات و زمینه برای توسعه صادرات منجر به افزایش همکاری بین دو کشور می شود.

محسن ضرابی افزود: مشارکت در نمایشگاه عمان می تواند  به تعامل بیشتر تجار دو کشور ختم شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه