English

زمان و شرایط ثبت نام لاتاری گرین کارت ۲۰۲۳- کارت سبز

لاتاری گرین کارت آمریکا رویدادی است که هر ساله از اواسط مهر ماه آغاز می شود و تا اواسط آبان ماه ادامه می یابد.

زمان و شرایط ثبت نام لاتاری گرین کارت 2023- کارت سبز

به گزارش خبرگزاری موج، هر ساله با نزدیک شدن به ماه مهر، موضوعاتی چون ثبت نام لاتاری، زمان ثبت نام لاتاری و موضوعاتی این قبیل بیشتر از گذشته دنبال می شود. لاتاری گرین کارت آمریکا رویدادی است که هر ساله از اواسط مهر ماه آغاز می شود و تا اواسط آبان ماه ادامه می یابد. رویداد ثبت نام لاتاری هر ساله انجام می شود و طی آن افراد بسیاری از سراسر دنیا برای دریافت گرین کارت آمریکا، شانس خود را امتحان می کنند تا بتوانند با برنده شدن در آن از اقامت دائم آمریکا برخوردار شوند.

فرد متقاضی می تواند برای ثبت نام در این قرعه کشی، اطلاعات و مدارک مورد نیاز را وارد سایت لاتاری کرده و عکس خود را طبق موازین مورد قبول گرفته و در سامانه آپلود کند. پروسه پر کردن فرم اگرچه به نظر کار راحتی به نظر می رسد اما می بایست کاملا کارشناسی شده و با دقت انجام بگیرد.

هرگونه خطا و اشتباه سهوی در زمان ثبت نام لاتاری می تواند فرد را از دریافت گرین کارت بازدارد. بنابراین بهتر است با انجام رزرو ثبت نام لاتاری 2023 از بروز هر گونه اشتباه در فرایند ثبت نام جلوگیری کرده تا در صورت برنده شدن با آسودگی خیال برای دریافت ویزا اقدام شود.

رزرو ثبت نام لاتاری 2023 از آن جهت تدارک دیده شده است تا فرد ضمن رزرو و تثبیت ثبت نام خود، با آسودگی خیال برای رفع نواقص خود اقدام کند. به عنوان مثال ممکن است در زمان ثبت نام، مشخص شود که تاریخ اعتبار پاسپورت منقضی شده است، در این حالت فرد فرصت برای دریافت پاسپورت جدید و تکمیل سفارش خود را خواهد داشت.

شانس برنده شدن در ثبت نام در لاتاری 2023 چگونه است؟

لاتاری گرین کارت آمریکا که هر ساله انجام میشود تعداد 55 هزار کیس برنده را مشخص می کند. با روی کار آمدن دولت جدید آمریکا و ارائه مصوبه جدیدی که امسال مطرح شده است، قرار است تعداد ویزاها از 55.000 نفر به 80.000 افزایش پیدا کند؛ در صورتی که این طرح به تصویب برسد به طبع شانس برنده شدن را تا حد زیادی افزایش خواهد داد.

همانطور که گفته شد، دریافت گرین کارت توسط قرعه کشی انجام می شود در نتیجه تنها شانس در انتخاب دخیل خواهد بود. افزایش شانس در ثبت نام لاتاری به شیوه ای خاص صورت می گیرد و نمی توان با ثبت نام مکرر شانس را افزایش داد. در صورتی که با ثبت نام مجدد در یک دوره لاتاری، اقدام به افزایش شانس کنید، به طور کل از دریافت ویزا منع خواهید شد.

ثبت نام لاتاری

افزایش شانس در لاتاری شرایط خاص خود را دارد. دو شیوه برای افزایش شانس در لاتاری وجود دارد که به نام  ثبت نام دو شانسه و سه شانسه شناخته می شود. علاوه بر این شانس برخی از کشورها برای دریافت ویزا نسبت به یکدیگر متفاوت است. ثبت نام گرین کارت آمریکا که به ویزای گوناگونی نیز شناخته می شود، مربوط به کشورهاییست که سالانه مهاجرین کمتری را روانه امریکا می کنند.

با در نظر گرفتن این شرط، اداره مهاجرت امریکا هر ساله نام کشورهای غیرمجاز جهت ثبت نام لاتاری را منتشر می کند. تا به حال کشور ایران در این لیست قرار نگرفته است که نشان دهنده این موضوع است که مردم ایران در هر دوره قابلیت ثبت نام را دارا هستند. در میان کشورهای مورد قبول و پذیرفته شده از سوی اداره مهاجرت، برخی کشورها نیز، شانس بالاتری در این خصوص دارند. به عنوان مثال سال گذشته تعداد 5.739 کیس از ایران برنده لاتاری شدند.

در صورت برنده شدن در لاتاری، تا حدودی تاثیر شانس از دریافت گرین کارت شما حذف می شود. اما باید در نظر داشت که مصاحبه در سفارت اصلی ترین بخش دریافت گرین کارت خواهد بود. در صورتی که در هنگام تکمیل فرم ثبت نام اشتباهی وجود داشته باشد و یا بعد از برنده شدن در تکمیل فرم های مخصوص برندگان مشکلی وجود داشته باشد در مصاحبه مشخص و منجر به رد شخص خواهد شد.

اینجاست که می بایست ثبت نام از مرحله اول درست انجام شود و در ادامه و تکمیل فرم های برندگان نیز دقت شود. این امر تنها با مشاوره های اصولی و کارشناسی شده کارشناسان امور لاتاری گرین کارت آمریکا امکان پذیر خواهد بود تا از هرگونه اشتباه حتی بسیار کوچک جلوگیری شود تا هیچ مشکلی در طی امور دریافت ویزا پیش نیاید.

ثبت نام در لاتاری چگونه است؟

ثبت نام لاتاری

افرادی که تمایل دارند تا در لاتاری گرین کارت 2023 ثبت نام کنند می بایست با ارائه مدارک مورد نیاز ثبت نام لاتاری، در این قرعه کشی ثبت نام کنند. بهترین راه برای ثبت نام لاتاری، تکمیل تمامی مدارک لازمه و سپس اقدام به ثبت نام است تا هم روند ثبت نام به سرعت پیش رود و هم نواقصی در مدارک ارسالی وجود نداشته باشد.

متقاضیان ثبت نام لاتاری 2023 می توانند قبل از شروع دوره جدید، اقدام به پیش ثبت نام کرده و رزرو خود را انجام دهد تا ضمن تکمیل سفارش، از بی اشکال بودن ثبت نام خود اطمینان حاصل کند.

منبع : کارت سبز | https://cartesabz.net

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه