English

رئیس سازمان بسیج سازندگی:

مسئله امروز کشور"واکسیناسیون، پیشگیری از کرونا و کمک مؤمنانه است

رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت:مسئله امروز کشور، واکسیناسیون، پیشگیری از کرونا و کمک مؤمنانه است که بسیج بصورت تمام قد وارد میدان شده است.

مسئله امروز کشور"واکسیناسیون، پیشگیری از کرونا و کمک مؤمنانه است

به گزارش خبرگزاری موج از آذربایجان شرقی، سردار سرتیپ محمد زهرایی در حاشیه بازدید از مراسم توزیع بسته‌های معیشتی توسط بسیجیان و جهادگران آذربایجان شرقی، با بیان اینکه مردم عزیز کشورمان در ایام کرونا و در رزمایش مواسات و همدلی 5 برابر نهادهای دولتی مشارکت کردند، اظهار داشت: این امر نشان می‌دهد که وقتی کار به دست مردم سپرده شود اینگونه خلق حماسه می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم استان آذربایجان شرقی در بحث کمک‌های مؤمنانه انصافاً پیشقدم بودند و تمامی تلاش خود را در این زمینه کردند ماهم سعی داریم نهضت کمک مؤمنانه به نهضت خدمات مؤمنانه تبدیل بشود تا از نمام ظرفیت‌ها برای این امر استفاده شود و در سرتاسر کشور به این سمت می‌رویم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی، با بیان اینکه برخی دولت‌ها به مردم و نقش آفرینی مردم اعتقاد نداشتند، گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، بسیج پاره تن مردم، مولود انقلاب اسلامی‌ و در حال تکثیر در سایر بلاد اسلامی‌است.

وی میدان‌های جدید مقابله با دشمن را دفاع مقدس‌های نوین دانست و افزود: مقابله با فقر و محرومیت، یک دفاع مقدس است، مقابله با جنگ اقتصادی، ناتوی فرهنگی و... دافع مقدس‌ها می‌طلبد.

سردار زهرایی اجرای موفقیت آمیزطرح شهید سلیمانی برای کنترل کرونا را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: مسئله امروز کشور، واکسیناسیون، پیشگیری از کرونا و کمک مؤمنانه است که بسیج بصورت تمام قد وارد میدان شده است.

گفتنی است، سردار زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور و سردار عابدین خرم، فرمانده سپاه عاشورا، از مرحله جدید کمک‌های مؤمنانه در مساجد و محلات تبریز بازدید کرد و در جریان طرح ویزیت رایگان پزشکان بسیجی در مسجد شهدای عباسیه تبریز قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه