English

شهردار اصفهان اعلام کرد؛

افزایش رفاهیات کارکنان در این دوره مدیریت شهری

شهردار اصفهان اظهار کرد: آمار و اسناد نشان می دهد در سال 96 سرانه رفاهی برای کارکنان شهرداری حدود 3 میلیون و 700 هزارتومان بود اما امروز این سرانه به بیش از 16 میلیون و 700 هزارتومان و برای کارگران به رقمی بالغ بر 15 میلیون تومان در یکسال رسیده است.

افزایش رفاهیات کارکنان در این دوره مدیریت شهری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، قدرت اله نوروزی در آیین افتتاح شرکت تعاونی مصرف کارکنان شهرداری اصفهان ایجاد شرایط رفاهی برای کارکنان شهرداری را وظیفه مدیریت شهری در بحران های اقتصادی حال حاضر ذکر کرد و افزود: کاهش دغدغه های کارکنان و بهره مندی از حداقل امکانات، رفع دغدغه سفر، ترمیم بن های سفر، بیمه های تکمیلی، ایجاد شرکت بازنشستگان و ... از دغدغه ها و تاکیدهای مدیریت شهری بود و امروز خوشحالم آنچه که انجام شده تنها برای کارکنان حال حاضر شهرداری نیست بلکه برای تقدیر از کسانی است که عمر 30 ساله خود را صرف خدمت به مردم کرده اند.

شهردار اصفهان ضمن تاکید بر عدالت فضایی، تصریح کرد: تلاش کردیم در این دوره همه امکانات شهری در اختیار همه مردم شهر اصفهان باشد و اجازه ندادیم تبعیض در بودجه ها رشد کند.

وی با بیان اینکه لازم است هر چه سریعتر چاره اندیشی ها برای تکمیل فوری پارکینگ و نواقص موجود در شرکت تعاونی مصرف کارکنان شهرداری انجام شده تا در اولین فرصت شاهد حضور خانواده ها برای تامین نیازهای خانوار باشیم، اضافه کرد: ارتقاء سطح خدمات به کارکنان در همه حوزه ها در بودجه ها دارای ردیف شده و مدیریت شهری این اعتقاد را مستحکم کرده و نیاز است این خدمات با ضریبی قابل قبول هر ساله رشدی جلوتر از تورم داشته باشد تا بتواند کمبودها را جبران کند.

نوروزی ادامه داد: افزایش حقوق کارکنان حق آنهاست زیرا اگر امروز با تحولات شهری مواجهیم که زبانزد شده است نتیجه و دسترنج تلاش شبانه روزی همین کارکنان است که باید حق آنها ادا شود، ادای حق کارکنان تکلیفی برای همه مدیران است و در این مسیر گام های موثری برداشته شده است.

وی تاکید کرد: مدیران شهری مسیر را زیرسازی کرده اند و زیرساخت حرکت در مسیر ارتقاء خدمات برای کارکنان شهرداری فراهم شده است و سال دیگر میزان حقوق ها باید بر اساس همین مبنایی که امروز گذاشته شده افزایش پیدا کند.

شهردار اصفهان ضمن تاکید بر پرداخت به هنگام حقوق کارکنان شهرداری در بخش های مختلف، گفت: امروز دیگر کسی نیست که در شهرداری بگوید حقوق من عقب افتاده و یا نابرابر است، ایجاد امنیت شغلی، تامین معاش، پرداخت حقوق به موقع، بیمه و ... آرامش بخش کارکنان است و امروز این اتفاقات در شهرداری در مسیر درستی قرار گرفته است اما تا رسیدن به نقطه تکامل فاصله دارد.

وی تاکید کرد: انقلاب عمرانی که باعث شده برای آن روزانه افتتاحیه های مختلف یا آغاز عملیات اجرایی پروژه ها را داشته باشیم، همچنین حفظ کرامت انسانی، رفتارهای انسانی، حق های ادا شده و ... در اذهان مردم می ماند و نباید بگذاریم این اذهان دستخوش تشویش افکاری قرار بگیرد که به ادامه پیدا کردن این اتفاقات برای همیشه علاقه ای ندارند.

نوروزی در ادامه با اشاره به موضوع انتخابات ، اضافه کرد: اعلام کردم حاضرم جهت تنویر افکار مردم و شناخت صحیح از خدمات همیشه تاریخ شهرداری با شهرداران گذشته بر سر یک میز گفت و گو به مناظره بپردازم تا خدمات را بگوییم بلکه امیدی در دل مردم ایجاد شود و شهرداران گذشته نیز عیوب ما را بگویند و ما نیز از آنچه انجام داده ایم بگوییم اما این اتفاق رخ نداد.

وی ضمن اعلام آمادگی مجدد برای مناظره با شهرداران گذشته اصفهان، افزود: روز انتخابات روز نقش آفرینی، روز امید و روز تعیین سرنوشت  یک ملت و حرکت سرنوشت به سوی آنچه که می تواند بهتر باشد است.

شهردار اصفهان ادامه داد: شاید برخی دلخور باشند و برخی هم نقد داشته باشند اما مردم حق دخالت در تعیین سرنوشت خود را دارند، ابزار مداخله نیز صندوق رأی است و با عدم استفاده از این حق رأی هیچ اتفاقی رخ نمی دهد بنابراین بهتر است به گونه ای مداخله کنیم تا نتیجه انتخابات بتواند گامی در جهت امنیت ملی کشور باشد.

قدرت اله نوروزی تاکید کرد: امنیت تنها با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و رأی آنها برقرار می شود، سلاح رأی قوی تر از هر اسلحه ای است، بنابراین باید انتخابات را جدی بشماریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه