English

اعلام فیلم های بخش سیمرغ سینمای خراسان

دبیر اجرایی بخش سیمرغ سینمای خراسان گفت: فیلم های بخش سیمرغ سینمای خراسان اعلام شد .

اعلام فیلم های بخش سیمرغ سینمای خراسان

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، حسن کمالیان اظهارداشت: هفت فیلم بلند از سری فیلم های پانزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد که توسط سینما گران خراسانی ساخته شده اند در بخش سیمرغ سینمای خراسان اکران می شوند.

وی افزود: با توجه به اینکه استان خراسان در حوزه فیلم و سینما از پتانسیل بالایی برخوردار است و به نوعی سینمای ایران بخشی از فعالیت خود را مدیون هنرمندان خراسانی است در همین راستا بخش سیمرغ سینمای خراسان با رویکرد معرفی توانمندی های سینماگران و فیلم سازان خراسانی در مشهد مقدس برگزار می شود.

اعلام فیلم های بخش سیمرغ سینمای خراسان

دبیر اجرایی بخش سیمرغ سینمای خراسان ادامه داد: فیلم‌های تولیدی در استان خراسان از ۱۴ لغایت ۲۲ بهمن ماه در سالن سینما شهید اصغر زاده مجتمع امام رضا(ع) واقع در پارک ملت مشهد به نمایش گذاشته می شود. 

کمالیان عنوان کرد: در بخش فیلم های بلند، نسیان به کارگردانی حسن آخوندی پور، شرخر به کارگردانی علی خزاعی فر، شفاخانه به کارگردانی عبدالرضا رحمانی نسب، سفر سهراب به کارگردانی جواد علیزاده،به پشت تابلو نگاه کن به کارگردانی محسن برهمانی، فرزانه به کارگردانی مهدی محمدی، پیامک های آرزو به کارگردانی ناصر رویین تن و حسام حصاری فیلم هایی است که در بخش سیمرغ سینمای خراسان اکران خواهند شد.

وی افزود: 29فیلم کوتاه نیز در بخش سیمرغ سینمای خراسان نیز به منظور معرفی توانایی های سینماگران خراسانی اکران  می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه