صرفه جویی میلیاردی با
سرمایه گذاری میلیونی

این صرفه جویی انتها ندارد!

طرح صرفه جویی میلیاردی

بی شک یکی از نگرانی‌های مدیران هر سازمان یا کسب و کار، مسائل اقتصادی است، به خصوص در سال های اخیر مواردی مثل شیوع بیماری کرونا، تورم، افزایش قیمت کالا ها و خدمات، و… شرایط دشواری را برای بسیاری از کسب و کار ها  ایجاد کرده است.

اما نگران آینده کسب و کار خود نباشید. راهکارهای هوشمند نرم افزاری گروه مهندسی آی کن، در مسیر تبدیل شدن به یک سازمان الکترونیک و مدیریت موثر هزینه ها، همراه شما خواهد بود.

آی کن با ارائه “طرح صرفه جویی میلیاردی با سرمایه گذاری میلیونی” پیشنهاد ویژه ای به مدیران صنایع و کسب و کارها ارائه می دهد. تنها با پرداخت لیسانس خرید نرم افزار مدیریت فرایند کسب و کار آی کن، ضمن تجربه کار با یک BPMS حرفه ای و سازمانی می توانید در هزینه های مختلف سازمان صرفه جویی چشم گیری نمایید.

حداقل میزان صرفه جویی سال آینده کسب و کارتان را همین الان تخمین بزنید:

فرض کنید یک سازمان تنها ۲۰ کاربر BPMS فعال دارد و هر کاربر به طور متوسط روزانه ۴ فرم ایجاد می نماید. با در نظر گرفتن ۵ روز کاری به ازای هر هفته، در حدود ۲۰۰۰۰ فرم الکترونیکی به صورت سالیانه در این سازمان تولید خواهد شد.

فرض کنیم نرم‌افزار BPMS در سازمان فوق وجود نداشته باشد و کاربر به ازای هر یک از این فرم ها تنها یک برگ کاغذ چاپ و حدودا ۳ دقیقه از وقت کاری خود را برای تکمیل هر یک از آن ها صرف نماید. با در نظر گرفتن حداقل هزینه خرید و چاپ هر برگ کاغذ (حدود ۱۲۰۰۰ ریال)، و کمترین میزان حقوق و دستمزد یک نیروی انسانی (تقریبا هر دقیقه ۲۱۰۰۰ ریال)، سازمان در یک سال حداقل میزان یک میلیارد و پانصد میلیون ریال در هزینه های خود صرفه جویی خواهد نمود و بدون شک در سال های آینده میزان این صرفه جویی افزایش خواهد داشت.

انتخاب برترین ها هستیم