English

نماینده اصفهان؛

نباید از کنار حادثه تروریستی زاهدان به سادگی عبور کرد/ همه دستگاه ها باید برای پاسخ به حادثه تروریستی زاهدان وارد عمل شوند

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نباید از کنار حادثه تروریستی زاهدان به سادگی عبور کرد، گفت: همه دستگاه ها باید برای پاسخ به این تهدیدات وارد عمل شوند.

نباید از کنار حادثه تروریستی زاهدان به سادگی عبور کرد/ همه دستگاه ها باید برای پاسخ به حادثه تروریستی زاهدان وارد عمل شوند

به گزارش خبرگزاری موج، احمد سالک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس اطلاعات موثق، حادثه تروریستی زاهدان با هدایت آمریکا و پول و تجهیزات عربستان و امارات رخ داده و هدف دشمن اخلال کامل در امنیت داخلی ایران است.

وی افزود: به فضل الهی و با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در سپاه و وزارت اطلاعات و نیروهای امنیتی و اطلاعاتی و مرزبانی، امنیت بسیار خوبی در کشور حاکم است، اما دشمن تلاش می کند در کنار تحریم ها و فشارهای اقتصادی، امنیت ما را نیز مختل کند.

نماینده اصفهان در مجلس تصریح کرد: اگر دشمن در این مسیر موفق شود، با مشکلات بسیاری رو به رو خواهیم شد و به همین دلیل نباید از کنار حادثه تروریستی زاهدان به سادگی عبور کرده و تصور کنیم که یک اقدام گذرا بوده است.

سالک گفت: بنابراین لازم است همه دستگاه ها و نهادها به کمک نهادهای اطلاعاتی و امنیتی آمده و ریشه تروریست ها را با همکاری و تعامل بخشکانیم.

وی بیان داشت: در این راستا امروز در صحن علنی مجلس تذکری را بیان و تاکید کردم که باید حادثه تروریستی زاهدان با دقت بررسی و با مقصران برخورد و هر چه سریع تر پاسخ قاطعی به تروریست ها داده شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه