English

حناچی در حاشیه جلسه هیات دولت:

برج میلاد یکی از برج‌های خطرناک تهران است

شهردار تهران گفت: برج میلاد یکی از برج‌های خطرناک تهران است

برج میلاد یکی از برج‌های خطرناک تهران است

به گزارش خبرگزاری موج، پیروز حناچی شهردار تهران در حاشیه جلسه هیات دولت، به اخبار ترک خوردن سازه برج میلاد واکنش نشان داد و اظهار کرد: این اخبار خیلی مستند نیست، اما می‌توان گفت که برج میلاد یکی از برج‌های خطرناک تهران است، ضمن اینکه پاکت‌های حجمی (مناقصه) مربوط به برج میلاد بازشده و این برج به زودی تعیین تکلیف می‌شود.

وی با بیان اینکه به طور قطع شهرداری تهران یک جِرم در این محل قرار خواهد داد، تاکید کرد: به دلیل گودبرداری صورت گرفته موضوع جایگزینی نوع جرم است که باید بررسی شود.

حناچی با اشاره به سالگرد حادثه پلاسکو ، اظهار کرد: با توجه به اینکه ما سالگرد پلاسکو را پشت سرگذاشتیم و معمولا اینگونه حوادث در دنیا منشاء تغییر می‌شوند؛ خوشبختانه این اتفاق در دنیا افتاده است که وضعیت آتش نشانی قبل و بعد از حادثه پلاسکو بسیار متفاوت است به این معنا که قبل از این حادثه وضعیت آمادگی متعارف ما در حوزه آتش نشانی برای ساختمان‌های پنج تا شش طبقه بود.

شهردار تهران تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون ۲۲ بالابر خریداری شده و تعداد زیادی از آن به آتش نشانی واصل شده است، مابقی آن در انتهای سال جاری یا اوایل سال آینده می‌رسد، ضمن اینکه عمده این بالابر‌ها برای ۶۰ متر و و ۵۳ متر هستند که خوشبختانه این بالابر‌ها قبل از تحریم با هزینه کم تری خریداری شد و به کشور رسیده است.

حناچی افزود: از بنیاد مستضفعان برای همکاری خوب در زمینه برگزاری مسابقه طراحی ساختمان پلاسکو جدید تشکر می‌کنیم، ضمن اینکه نتایج این مسابقه مشخص شده و به معنای آماده شدن ایده‌های اولیه طراحی فاز ۱ و ۲ ساختمان پلاسکو است.

شهردار تهران یادآور شد: پیش از آن ما در کمیسیون ماده ۱۰ شورای عالی شهرسازی مبانی حقوقی ادامه کار پلاسکو را برداشتیم و بنیاد مستضعفان انعطاف خوبی برای حل این مشکل نشان داد و ان‌شاءالله یادمان ۱۹ شهید آتش نشان پلاسکو را در ساختمان جدید خواهیم داشت.

حناچی درباره تامین تجهیزات ساخت واگن مترو، گفت: ۸۵ درصد «سی کی دی»‌های خریداری شده از گمرک ترخیص شده و ۱۵ درصد دیگر تا انتهای امسال و اوایل سال آینده ترخیص می‌شود؛ نکته دیگر این است که ورود سی کی دی به معنای آغاز کار ساخت واگن‌هاست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی