English

گردهمایی مردم دارالعباده یزد در پانزدهمین دوره کاروان زیرسایه خورشید با حضور فرزند شهید سلیمانی+عکس

به مناسبت دهه کرامت گردهمایی مردم دارالعباده یزد در پانزدهمین دوره کاروان زیرسایه خورشید با حضور فرزند شهید سلیمانی برگزار شد.

گردهمایی مردم دارالعباده یزد در پانزدهمین دوره کاروان زیرسایه خورشید با حضور فرزند شهید سلیمانی+عکس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج یزد، به مناسبت دهه کرامت گردهمایی مردم دارالعباده یزد در پانزدهمین دوره کاروان زیرسایه خورشید با توسل بر امام رئوف امام رضا (ع) و یاد و نام شهید سردار سلیمانی، در آستانه ولادت امام رضا (ع)، پنجشنبه در محل امامزاده سید جعفر محمد یزد برگزار شد.

در این گردهمایی که با جمع زیادی از مردم، مسئولان و امام جمعه یزد همراه بود، پرچم امام رضا (ع) با حضور خادمان حرم رضوی برافراشته شد.

زینب سلیمانی فرزند شهید حاج قاسم سلیمانی، خادمان حرم رضوی و حجت الاسلام شهاب مرادی از مهمانان ویژه این گردهمایی بزرگ بودند.

زیر سایه خورشید یزد

حجت الاسلام شهاب مرادی ضمن تسلیت به مردم یزد در پی جانباختن تعدادی از مسافران قطار مشهد به یزد، در سخنرانی خود بر توجه به ایمنی و احتیاط در موارد فنی، دینی و مذهبی و غلبه بر هوای نفس تاکید کرد.

حجت الاسلام مرادی با اشاره به تعبیر امام خمینی(ره) گفت: آستان قدس رضوی مرکز نور و قطعه ای از بهشت روی زمین است.

زیر سایه خورشید یزد

بزرگترین افتخار شهید سلیمانی خادمی امام رضا (ع) بود

در ادامه زینب سلیمانی در سخنرانی خود ضمن تسلیت به مردم یزد، به خادمی پدرش اشاره کرد و گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی مدال های گوناگونی داشت، قدرت و شهرت و احترام هم داشت ولی به هیچکدام از آنها افتخار نمی کرد بلکه بزرگترین افتخار او همیشه برای خادمی امام رضا(ع) بود.

لازم به ذکر است: این مراسم به علت واژگونی قطار مشهد به یزد و جانباختن 21 نفر از زائران امام رضا(ع) و هم استانی ها، رنگ و بوی غم داشت.

گفتنی است: هدف از حضور کاروان‌های زیر سایه خورشید در شهرهای مختلف کشور، تبیین معارف رضوی و نشر فرهنگ محبت، مهرورزی و کرامت خاص امام رضا (ع) و در پانزدهمین دوره سفر کاروان زیر سایه خورشید در دهه کرامت 64 کاروان به استان های کشور اعزام شدند.

زیر سایه خورشید یزد

زیر سایه خورشید یزد

زیر سایه خورشید یزد

زیر سایه خورشید یزد

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

وب گردی