English

دانشگاه آزاد اسلامی یزد یکی از برگزیدگان جشنواره جهادگران علم و فناوری شد

رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان یزد خبرداد: 5عضو هیات علمی و دو دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی یزد در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره جهادگران علم و فنآوری استان یزد تجلیل شدند.

دانشگاه آزاد اسلامی یزد یکی از برگزیدگان جشنواره جهادگران علم و فناوری شد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، از برگزیدگان دانشگاه آزاد اسلامی یزد به عنوان فرهیختگان این دوره در مراسم اختتامیه ششمین دوره جشنواره جهادگران علم و فناوری استان یزد تجلیل شد.

در آیین اختتامیه جشنواره جهادگران علم و فناوری استان یزد که در حسینیه ثارالله یزد برگزار شد از برگزیدگان برتر این دوره تجلیل بعمل آمد که نام 5عضو هیات علمی دانشگاه آزادیزد و دو دانشجوی این دانشگاه به عنوان فریختگان برگزیده این دوره ازجشنواره با اهدای تندیس و لوح تقدیر توسط مسئولان تجلیل شد.

در این مراسم اختتامیه ششمین جشنواره جهادگران علم و فناوری در استان یزد که با حضور سردار«مهدی رحیمی» رئیس سازمان بسیج علمی کشور، سردار میرشمسی فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد و سایرمسئولان برگزار شد با معرفی برترین‌های این دوره به کار خود پایان داد.

شناسایی نخبگان علمی و همچنین فعالیت‌های برترعلمی، پژوهشی و فناوری در استان یزد، ارائه و معرفی توانمندی‌های و فعالیت‌های علمی نخبگان به مخاطبین و مردم در قالب نمایشگاه، استفاده از این ظرفیت‌ها برای پیشرفت علم و فناوری و حل مسائل و مشکلات استان یزد از جمله اهداف برگزاری ششمین جشنواره جهادگران علم و فناوری در استان یزد است.

به گفته آنا یزد، در سال ۱۴۰۰ بیش از ۱۷۰ مسئله اصلی استان یزد احصاء و در کارگروه‌های تخصصی به بررسی پرداخته شده است.

خبرنگار آنا یزد به اهداف برگزاری ششمین جشنواره جهادگران علم و فناوری در استان یزد اشاره کرد و گفت:  تقویت روحیه خودباوری علمی در بین فرهیختگان، شناسایی و تجلیل و تشویق و ترغیب سرآمد‌های علم و فناوری در استان یزد، الگوسازی در سنین پایین و جوانان، هم‌افزایی و تعامل در بین اقشار دانشور، شناسایی استعداد‌های علمی در استان و جریان سازی، گفتمان سازی و مطالبه گری‌های علمی و تخصصی از جمله اهداف مهم این جشنواره به شمار می‌رود.

اسامی برگزیدگان دانشگاه آزاد یزد شامل دکتر محمدرضا دهقانی اشکذری  رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد، دکتر نوید نصیری زاده معاون پژوهش و فن آوری دانشگاه آزاد یزد و تعدادی از اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد یزد شامل  دکتر عباس علوی راد، خانم دکتر سعیده هاشمیان، دکترعلی شیبانی و2 نفر ازدانشجویان رشته شیمی این واحد دانشگاهی آقایان سعید شاکریان و مهدی جعفری توسط مسئولان در این مراسم تقدیر بعمل انجام شد.

سخنرانی رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کشور، تجلیل از برگزیدگان جشنواره و همچنین همایش دانشجویان و طلاب بسیجی از دیگر برنامه‌های  این جشتنواره بود.

براساس گفته رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان یزد آیین اختتامیه جشنواره جهادگران علم و فناوری استان یزد که در حسینیه ثارالله برگزار شد، با بیان اینکه این جشنواره از ابتدای تابستان آغاز شد، تا روز ۲۰ آبان ماه مهلت زمان ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره بود که بیش از ۲۳۰ اثر ارسال شد و دراختتامیه نیز از نفرات برتر، تجلیل استانی به عمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر