English

مدیرکل برنامه ریزی و توسعه اجتماعی وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد؛

تاکید وزیر ورزش و جوانان بر استفاده از ظرفیت خیرین در ازدواج

مدیرکل برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: عنایت ویژه وزیر ورزشو جوانان به بهره گیری از ظرفیت بالای خیرین و تلاش برای راه اندازی مجمع استانی خیرین ازدواج است.

تاکید وزیر ورزش و جوانان بر استفاده از ظرفیت خیرین در ازدواج

به گزارش خبرگزاری موج یزد، اعظم کریمی مدیرکل برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان افزود: در وزارت ورزش و جوانان با توجه به عنایت ویژه وزیر ورزش و جوانان نسبت به موضوعات جوانان به ویژه مسئله ازدواج و بهره گیری از ظرفیت بالای خیرین در تلاش برای راه اندازی مجمع استانی و تقویت آنها هستیم.

وی ادامه داد: ظرفیت ارتباطی بالای اعضا در سطح شهرستان ها سبب سرعت گرفتن فعالیت خیرین شده و به دلیل ارتباط خوبی که با اصناف و سایر بخش ها برقرار می‌ شود شاهد مشارکت جدی و اثرگذار خیران در برگزاری مراسم ازدواج و تامین جهیزیه، مسکن و اشتغال زوجین هستیم.

این مسئول، بهره گیری از ظرفیت حداکثری خیرین در استان‌ها در امر ازدواج جوانان را رسالت اصلی مجمع خیرین برشمرد و خواهان تعامل جدی و دوسویه موسسات خیریه ازدواج با مجامع خیرین ازدواج شد.

کریمی ادامه داد: با تعامل مناسب و نظام مند موسسات خیریه ازدواج با مجمع خیرین، شناسایی زوجین نیازمند و توزیع هدفمند و واحد کمک‌ها تسهیل شده و از موازی کاری و یا خدای نکرده سودجویی ها در دریافت کمک جلوگیری می‌شود.

در این نشست از نسخه اولیه نرم افزار یزدان (طرح ابتکاری مجمع خیرین ازدواج یزد) با هدف ساماندهی کمک‌ به زوجین رونمایی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر