سرخط خبرها
  • نبی: مشکل ویزای ملی پوشان حل شد
  • قالیباف: ایرانی متفاوت خواهید دید
  • یک کشته و ۵ مصدوم، نتیجه نگهداری بنزین در منزل مسکونی تهران
  • رونمایی از ۶۰ سایت رایانه‌ای در مدارس کم‌ برخوردار
  • پزشکیان:حفظ منزلت و تأمین آسایش بازنشستگان، تعهدی انکارناپذیر برای دولت است
  • صالحی‌امیری: فصل جدید روابط ایران و چین باید در صنعت گردشگری متجلی شود
  • پاکستان: مرکز تولید توپ‌های جام جهانی
  • افزایش ۷۶ درصدی ورودی آب به سدهای کشور
  • همه حجاج تا ۲۳ خرداد به کشور بر‌می‌گردند
  • مراسم افتتاحیه جام‌جهانی (مکزیکو سیتی) ساعت ۲۱ به وقت ایران
  • سرقت از تنها کلیسای ارتدوکس تهران
  • هند: ۳ کشتی مرتبط با ما هدف حمله نیروی دریایی آمریکا قرار گرفتند

اعضای بدن جوان ۳۸ ساله در شهرکرد به بیماران نیازمند اهدا شد

مسوول تیم پیوند دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری از انجام دومین عمل اهدای عضو در استان طی سال‌جاری خبر داد و گفت: طی این عمل اعضای بدن جوان ۳۸ ساله جداسازی و به بیماران نیازمند پیوند زده شد.

اهدا عضو
به گزارش خبرگزاری موج از چهارمحال و بختیاری

، پانته‌آ رمضان‌نژاد، افزود: یک‌جوان ۳۸ ساله به نام مرتضی گنجی ارجنکی بر اثر خونریزی مغزی در بیمارستان کاشانی بستری شد که پس از تایید تیم پزشکی مبنی بر مرگ مغزی فرایند اهدای عضو با رضایت خانواده نیکوکار وی انجام شد.

وی ادامه داد: کبد و کلیه‌های این مرحوم جداسازی و به بیماران نیازمند که در صف انتظار پیوند قرار داشتند اهدا شد.

مسوول تیم پیوند دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: این دومین عمل اهدای عضو در سال‌جاری است.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه