سرخط خبرها
  • کشف انبار احتکار ۱۵۰۰ قلم داروهای حیاتی در قائم‌ شهر
  • حمله هوایی رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت
  • حماس: در حال رایزنی با مصر، قطر و ترکیه برای تضمین اجرای آتش‌بس هستیم.
  • شورای صنفی نمایش با پخش بازی‌های فوتبال ایران در سینما موافقت کرد.
  • ثبت‌نام مسکن استیجاری زوج‌های جوان از فردا آغاز می شود
  • ثبت‌نام مسکن استیجاری زوج‌های جوان از فردا آغاز می شود
  • بقایی: مواضع متناقض آمریکا مانع اصلی مذاکرات است.
  • الجزیره: فقط ۱۶ درصد آمریکایی‌ها فکر می‌کنند در جنگ با ایران پیروز شده‌اند
  • تحلیلگر هلندی: ترامپ به ایران باخت  
  • وزیر خارجه اسپانیا: در هیچ اقدامی که تنش با ایران را افزایش دهد، شرکت نمی‌کنیم

اجرای نمایش «سیاه‌وش» در تماشاخانه سنگلج تمدید شد

اجرای نمایش «سیاه‌وش» که در تماشاخانه سنگلج روی صحنه است، تا ۳ روز تمدید شد.

اجرای نمایش «سیاه‌وش» در تماشاخانه سنگلج تمدید شد
به گزارش خبرگزاری موج

، نمایش «سیاه‌وش» نوشته و کارگردانی حامد شیخی که قرار بود جمعه ۲۵ اردیبهشت به کار خود در تماشاخانه سنگلج پایان دهد، به دلیل همزمانی شب پایانی اجرا با روز حکیم ابوالقاسم فردوسی تا سه‌شنبه ۲۹ اردیبهشت تمدید شد.

حامد شیخی کارگردان و بازیگر این نمایش در پایان اجرای روز جمعه، «سیاه‌وش» را که برگرفته از داستان سیاوش در شاهنامه است به فردوسی تقدیم کرده و گفت: اجرای امشب به یمن روز بزرگداشت شاعر حماسه‌سرای ملی و به پاس شاهنامه ارزشمند که برای ما و گذشتگان و آیندگان به یادگار گذاشته شد، به حکیم ابوالقاسم فردوسی تقدیم می شود.

وی شاهنامه را منبع غنی برای خلق آثار دراماتیک ملی و حماسی، حتی آثار کمدی و تفکر برانگیز عنوان کرد.

کارگردان این نمایش در پایان مطرح کرد: به یمن این روز عزیز با هماهنگی و همکاری مدیریت تماشاخانه سنگلج، اجرای سیاه‌وش تا تاریخ سه شنبه ۲۹ اردیبهشت تمدید شد.

نمایش «سیاه‌وش» در ساعت ۱۹.۳۰ روی صحنه می‌رود و علاقه‌مندان می توانند بلیت روزهای جدید را از طریق سایت‌های گیشه تئاتر و تیوال تهیه کنند.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه