سرخط خبرها
  • بیمه ۷۰۰ هزار کارگر ساختمانی در آستانه تعیین تکلیف
  • بی اعتبار شدن فیفا با اقدامات عجیب، اینفانتینو عروسک دست ترامپ شد
  • آغاز مذاکرات امنیتی مستقیم میان ایران و امارات برای کاهش تنش
  • نبی: مشکل ویزای ملی پوشان حل شد
  • قالیباف: ایرانی متفاوت خواهید دید
  • یک کشته و ۵ مصدوم، نتیجه نگهداری بنزین در منزل مسکونی تهران
  • رونمایی از ۶۰ سایت رایانه‌ای در مدارس کم‌ برخوردار
  • پزشکیان:حفظ منزلت و تأمین آسایش بازنشستگان، تعهدی انکارناپذیر برای دولت است
  • صالحی‌امیری: فصل جدید روابط ایران و چین باید در صنعت گردشگری متجلی شود
  • پاکستان: مرکز تولید توپ‌های جام جهانی
  • افزایش ۷۶ درصدی ورودی آب به سدهای کشور
  • همه حجاج تا ۲۳ خرداد به کشور بر‌می‌گردند

۴ تن از ملوانان مورد حمله قرار گرفته شده در میناب همچنان مفقود هستند

معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان از مفقود بودن چهار تن از ملوانان حاضر در لنج باری مورد حمله در میناب خبر داد.

حمله آمریکا به لنج باری
به گزارش خبرگزاری موج از هرمزگان

، احمد نفیسی، با اشاره به جزئیات حمله شب گذشته نیروهای آمریکایی به یک شناور باری غیرنظامی در آب‌های شهرستان میناب اظهار داشت: در این اقدام تجاوزکارانه، یک فروند لنج باری که در نزدیکی آب‌های میناب در حال تردد بود، مورد اصابت قرار گرفته و دچار آتش‌سوزی شدید شد.

وی افزود: این شناور حامل ۱۵ ملوان بود که متأسفانه بر اثر این حادثه، یک نفر به درجه رفیع شهادت نائل آمد و ۱۰ نفر نیز مصدوم شدند. همچنین در این حادثه ۴ نفر مفقودالاثر هستند.

نفیسی در پایان تصریح کرد: از اولین لحظات وقوع حادثه، تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر، نیروهای مردمی و گروه‌های تجسس به منطقه اعزام شدند و مصدومان بلافاصله به بیمارستان‌ها منتقل شده و تحت مداوا قرار گرفته‌اند.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه