سرخط خبرها
  • زلنسکی پوتین را تهدید کرد: اگر اوکراین بسوزد، مسکو هم خواهد سوخت
  • بانک سینا به رتبه دوم شبکه بانکی در ارزیابی سامانه آرش ارتقا یافت
  • سی‌ان‌ان از تلاش نتانیاهو برای اثرگذاری بر توافق آمریکا و ایران خبر داد
  • پزشکیان: آنچه امروز به ثبت رسید، نتیجه استقامت ملی، عقلانیت سیاسی و دیپلماسی مسئولانه بود
  • ضرب‌الاجل دولت به قایق‌ها برای نصب ردیاب
  • پلیس: مخدوش کردن پلاک حبس دارد
  • بمب یک تنی آمریکایی ـ صهیونی در سنندج خنثی شد
  • عصبانیت اینترنشنال از امتیازهایی که ترامپ مجبور شد به ایران بدهد
  • دروس و ضرایب امتحانی آزمون ارشد ۱۴۰۶ اعلام شد
  • رئیس اتحادیه مشاوران املاک: نرخ مجاز افزایش اجاره ۲۷ درصد است
  • یک سریال جنایی جدید با بازی  مریلا زارعی و امیر جعفری
  • مجوز پخش بازی ایران و بلژیک در سینما صادر شد
  • تغییرساعت آبیاری فضای سبز تهران به شب
  • متن فارسی تفاهم نامه نیز به عنوان سند رسمی به امضای ایران و آمریکا رسیده است
  • گسترش استخراج غیرمجاز رمزارز در شهرک‌های صنعتی کشور
  • رکورد گل نزنی رونالدو شکست
  • بقایی: با عمان تا حدود زیادی به سازوکار مشخص درباره تنگه هرمز با حفظ حاکمیت ایران رسیده‌ایم
  • آمریکا متن تفاهم‌نامه با ایران را منتشر کرد
  • اوسمار ویرا با توافق دو جانبه از جمع سرخپوشان تهران جدا شد
  • پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان در ماه آینده

مدیرکل بهزیستی مازندران بر هم‌افزایی دستگاه‌ها برای ارتقای سلامت اجتماعی تأکید کرد

مدیرکل بهزیستی مازندران در جلسه کمیته هماهنگی و حمایت سلامت اجتماعی قرارگاه محله‌محور استان، بر ضرورت هم‌افزایی میان دستگاه‌های مسئول برای تقویت تاب‌آوری اجتماعی تاکید کرد.

نشست قرارگاه سلامت مازندران
به گزارش خبرگزاری موج از مازندران

 ،جلسه کمیته هماهنگی و حمایت سلامت اجتماعی قرارگاه محله‌محور مازندران با حضور مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، مدیرکل بهزیستی استان، معاون اجتماعی سپاه کربلا و رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره استان در اداره‌کل بهزیستی مازندران برگزار و ابعاد مختلف تاب‌آوری اجتماعی و ضرورت همگرایی دستگاه‌ها برای مدیریت شرایط حساس کنونی بررسی شد.

رقیه رحمانی مدیرکل بهزیستی مازندران با تشریح دستاوردهای این مجموعه در اجرای «طرح سلامت اجتماعی محله‌محور»، گفت: بزرگترین دغدغه ما در مسیر صیانت از سلامت مردم، هماهنگی و هم‌افزایی میان دستگاه‌هاست و دستیابی به ثبات اجتماعی زمانی محقق می‌شود که همه نهادها در قالب یک شبکه واحد با یکدیگر همکاری کنند.

وی با اشاره به نقش موثر رسانه‌ها در مدیریت روانی جامعه پیشنهاد داد: رسانه ملی و اصحاب رسانه با تشکیل میزگردهای تخصصی روان‌شناختی و تولید محتوای هدفمند می‌توانند در ارتقای تاب‌آوری عمومی نقش‌آفرینی کنند.

به گفته این مسئول هماهنگی رسانه‌ای از موازی‌کاری جلوگیری کرده و پیام‌های آموزشی را به‌صورت یکپارچه به محلات منتقل می‌کند.

مدیرکل بهزیستی مازندران همچنین از فعالیت شبانه‌روزی خط تلفن ۱۴۸۰ «صدای مشاور» خبر داد و افزود: از آغاز روزهای جنگ، این سامانه با حضور روان‌شناسان متخصص به‌صورت ۲۴ ساعته و رایگان برای کاهش اضطراب عمومی فعال بوده و فضایی امن برای ارائه مشاوره به خانواده‌ها فراهم کرده است.

وی تقویت زیرساخت‌های پاسخ‌گویی تلفنی را گامی مهم در صیانت از آرامش روانی شهروندان دانست.

در بخش دیگری از این نشست، بر استفاده حداکثری از ظرفیت مددکاران و روان‌شناسان در محلات و پایش مستمر وضعیت سلامت روان مناطق آسیب‌پذیر تأکید شد.

قرار شد بسته‌های حمایتی و آموزشی متناسب با اضطراب‌ها و تروماهای ناشی از شرایط اخیر تدوین و در محلات اجرا شود تا سطح امنیت روانی اقشار حساس، به‌ویژه کودکان و خانواده‌های آسیب‌دیده، ارتقا یابد.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه