سرخط خبرها
  • رونمایی از ۶۰ سایت رایانه‌ای در مدارس کم‌ برخوردار
  • پزشکیان:حفظ منزلت و تأمین آسایش بازنشستگان، تعهدی انکارناپذیر برای دولت است
  • صالحی‌امیری: فصل جدید روابط ایران و چین باید در صنعت گردشگری متجلی شود
  • پاکستان: مرکز تولید توپ‌های جام جهانی
  • افزایش ۷۶ درصدی ورودی آب به سدهای کشور
  • همه حجاج تا ۲۳ خرداد به کشور بر‌می‌گردند
  • مراسم افتتاحیه جام‌جهانی (مکزیکو سیتی) ساعت ۲۱ به وقت ایران
  • سرقت از تنها کلیسای ارتدوکس تهران
  • هند: ۳ کشتی مرتبط با ما هدف حمله نیروی دریایی آمریکا قرار گرفتند

یک فروند پهپاد «اوربیتر» توسط نیروی پدافند ارتش در منطقه قشم منهدم شد

ارتش از ساقط شدن یک فروند پهپاد «اوربیتر» دشمن متجاوز توسط سامانه‌ نیروی پدافند هوایی ارتش در منطقه قشم خبر داد.

ارتش
به گزارش خبرگزاری موج

، ارتش اعلام کرد: بامداد امروز، یک فروند پهپاد «اوربیتر» دشمن متجاوز آمریکایی- صهیونی با رهگیری و شلیک موفق سامانه‌ نیروی پدافند هوایی ارتش و تحت شبکه یکپارچه قرارگاه مشترک پدافند هوایی کشور، در منطقه قشم مورد اصابت قرار گرفت و منهدم شد.

 

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه