سرخط خبرها
  • پیشنهاد ۲ ساله پرسپولیس برای اسکوچیچ ارسال شد
  • صف‌های طولانی برای خروج از اوکراین در منطقه لووف تشکیل شده است
  • ️منابع عبری: ارتش اسرائیل برای مقابله با هر تهدیدی از سوی ایران آماده می‌شود
  • تمام بلیت های بازی ایران نیوزلند فروخته شد و مجموعا ۷۰ هزار هوادار در استادیوم حضور خواهند داشت
  • قول مجلسی: امسال در هیچ شهری مشکل آب نخواهیم داشت!
  • معاون وزارت کشور: دولت برنامه‌ای برای افزایش قیمت آرد و نان ندارد

وزرای خارجه ایران و آفریقای جنوبی با یکدیگر دیدار کردند

«سیدعباس عراقچی» وزیر امور خارجه در حاشیه نشست وزیران امور خارجه کشورهای عضو بریکس با «رونالد لامولا» همتای خود از آفریقای جنوبی دیدار و گفت‌وگو کرد.

ایران و آفریقای جنوبی
به گزارش خبرگزاری موج

، در این دیدار طرفین درباره تحولات نظام بین‌الملل به ویژه موضوع جنگ در غرب آسیا گفت‌وگو کردند.

به گزارش ایرنا، دومین روز نشست کشورهای عضو بریکس صبح امروز جمعه ۲۵ اردیبهشت در دهلی‌نو پایتخت هند آغاز شد. وزیر امور خارجه کشورمان پیش از دیدار با همتای خود از آفریقای چنوبی با وزیر امور خارجه هند دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه