سرخط خبرها
  • اعتراف تل‌آویو به تسلیم ترامپ و شکست اسرائیل
  • انتقام مرگبار شوهر خواهر‌ کینه‌ای بر‌سر تبلت
  • پزشکیان: با دانشگاهیان از بحران می‌گذریم
  • انهدام باند چهار نفره زورگیران پایتخت
  • ایران برای استقبال از زائران عراقی آماده می‌شود
  • رسانه های غربی:ایران بعد از جنگ مقتدرتر از قبل است
  • ادعای آذربایجان: پهپاد حامل ماری‌جوانا از ایران رهگیری شد
  • اعتراف خبرنگار صهیونیست: دوست آمریکا بودن کشنده است
  • کارگروه ارد و نان: ایرانی‌ها سالی ۱۱۷ کیلو نان می‌خورند
  • بریتانیا استفاده زیر ۱۶ ساله‌ها از تیک‌تاک، اینستاگرام و یوتیوب را ممنوع کرد
  • وثیقه خروج از کشور مشمولان غیرغایب حذف شد

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور:

ادارات و بانک‌ها موظف به کاهش مصرف انرژی هستند

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، با اشاره به اجرای برنامه‌های مدیریت مصرف انرژی، گفت: ادارات و شعب بانک‌ها موظف به کاهش مصرف انرژی در ساعات اداری و خاموش کردن وسایل سرمایشی هم‌زمان با پایان ساعت کاری هستند.

نشست خبری رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور
به گزارش خبرگزاری موج

، علاء‌الدین رفیع‌زاده، رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، با اشاره به موضوع کاهش مصرف انرژی، گفت: یکی از بندهای این بخشنامه، خاموش کردن وسایل سرمایشی هم‌زمان با پایان ساعت کاری ادارات است؛ به‌گونه‌ای که در مناطق سردسیر، دستگاه‌های اجرایی ساعت ۱۲ و در مناطق گرمسیر ساعت ۱۳ موظف به خاموش کردن وسایل سرمایشی هستند.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور ادامه داد: ساعت ۷، زمان آغاز خدمت‌رسانی بانک‌ها به مردم است و کارکنان بانک‌ها باید برای آماده‌سازی سیستم‌ها، نیم ساعت زودتر در محل کار حاضر شوند.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه