فرمانده انتظامی باوی؛

۲۳ سوداگر مرگ در باوی دستگیر شدند

فرمانده انتظامی باوی از اجرای طرح ضربتی ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری تعداد ۲۳ نفر سوداگر مرگ در این شهرستان خبر داد.

دستگیری سارقان
به گزارش خبرگزاری موج از خوزستان

،سرهنگ حسن شیخی سعید گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به منظور برخورد قاطع با قاچاقچیان و خرده فروشان در پس از هماهنگی با مرجع قضائی به مرحله اجرا درآمد.

وی در ادامه اجرای این طرح ضمن اشاره به کشف ۵۰۵ گرم انواع موادمخدر ،۶۵ عدد قرص غیرمجاز و ۳۸ بسته ماده مخدر گل بیان داشت: ماموران انتظامی در ادامه اجرای طرح ۲۳ نفر از سوداگران مرگ را در سطح شهرستان شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان باوی خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه