سرخط خبرها
  • اعتراف تل‌آویو به تسلیم ترامپ و شکست اسرائیل
  • انتقام مرگبار شوهر خواهر‌ کینه‌ای بر‌سر تبلت
  • پزشکیان: با دانشگاهیان از بحران می‌گذریم
  • انهدام باند چهار نفره زورگیران پایتخت
  • ایران برای استقبال از زائران عراقی آماده می‌شود
  • رسانه های غربی:ایران بعد از جنگ مقتدرتر از قبل است
  • ادعای آذربایجان: پهپاد حامل ماری‌جوانا از ایران رهگیری شد
  • اعتراف خبرنگار صهیونیست: دوست آمریکا بودن کشنده است
  • کارگروه ارد و نان: ایرانی‌ها سالی ۱۱۷ کیلو نان می‌خورند
  • بریتانیا استفاده زیر ۱۶ ساله‌ها از تیک‌تاک، اینستاگرام و یوتیوب را ممنوع کرد
  • وثیقه خروج از کشور مشمولان غیرغایب حذف شد

رئیس‌جمهور لبنان:

آتش‌بس با ادامه حملات اسرائیل تضعیف می‌شود

رئیس‌جمهور لبنان در رابطه با نقض مداوم آتش‌بس از سوی رژیم اشغالگر گفت ادامه حملات اسرائیل، تلاش‌ها برای تحکیم آتش‌بس را تضعیف می‌کند.

ژوزف عون رئیس جمهور لبنان
به گزارش خبرگزاری موج

، «ژوزف عون» رئیس جمهور لبنان امروز (سه‌شنبه) در سخنانی به نقض مستمر آتش‌بس از سوی رژیم اشغالگر اشاره کرد و گفت ادامه حملات اسرائیل، تلاش‌ها برای تحکیم آتش‌بس را تضعیف می‌کند.

به نقل از الاخبار، عون افزود: ما مصمم هستیم که به تماس‌ها و تلاش‌های دیپلماتیک برای حفاظت از حاکمیت لبنان و تضمین امنیت شهروندان ادامه دهیم.

وی در ادامه اظهاراتش بر ادامه تماس‌ها و اقدامات دیپلماتیک با جامعه جهانی با هدف حمایت از حاکمیت لبنان و تضمین امنیت و ثبات مردم لبنان تأکید کرد.

رئیس جمهور لبنان همچنین گفت: ما در همکاری با نهادهای بین‌المللی مربوطه برای توقف نقض‌های مکرر آتش بس و تضمین خروج اسرائیل از لبنان درنگ نخواهیم کرد.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه