سرخط خبرها
  • نبی: مشکل ویزای ملی پوشان حل شد
  • قالیباف: ایرانی متفاوت خواهید دید
  • یک کشته و ۵ مصدوم، نتیجه نگهداری بنزین در منزل مسکونی تهران
  • رونمایی از ۶۰ سایت رایانه‌ای در مدارس کم‌ برخوردار
  • پزشکیان:حفظ منزلت و تأمین آسایش بازنشستگان، تعهدی انکارناپذیر برای دولت است
  • صالحی‌امیری: فصل جدید روابط ایران و چین باید در صنعت گردشگری متجلی شود
  • پاکستان: مرکز تولید توپ‌های جام جهانی
  • افزایش ۷۶ درصدی ورودی آب به سدهای کشور
  • همه حجاج تا ۲۳ خرداد به کشور بر‌می‌گردند
  • مراسم افتتاحیه جام‌جهانی (مکزیکو سیتی) ساعت ۲۱ به وقت ایران
  • سرقت از تنها کلیسای ارتدوکس تهران
  • هند: ۳ کشتی مرتبط با ما هدف حمله نیروی دریایی آمریکا قرار گرفتند

وزیران دارایی کشورهای بریکس با موضوع تنگه هرمز نشست برگزار می‌کنند

یک مقام روس اعلام کرد که وزیران دارایی کشورهای عضو بریکس در نشست مسکو، تحولات اقتصادی ناشی از اختلال در عبورومرور کشتی ها از تنگه هرمز را بررسی می کنند.

بریکس
به گزارش خبرگزاری موج

 به نقل از نووستی، آنتون سیلوانوف وزیر دارایی روسیه اعلام کرد وزرای دارایی کشورهای عضو بریکس در نشست مسکو در مورد تحولات اقتصادی جهان در چارچوب رویدادهای تنگه هرمز گفتگو خواهند کرد.

وزیر دارایی روسیه در مصاحبه با ریانووستی گفت: اقتصاد کشورهای بریکس از ظرفیت قابل‌توجهی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه این گروه بیش از نیمی از جمعیت جهان را تشکیل می‌دهد، افزود که اقتصاد کشورهای بریکس در حال حاضر از گروه هفت پیشی گرفته است.

تجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران در تاریخ ۹ اسفند موجب اختلال در کشتیرانی در تنگه هرمز شد.

اختلال در عبورومرور کشتی ها از تنگه هرمز به کمبود سوخت، انرژی و برخی محصولات مثل کود شیمیایی در جهان دامن زده است.

ایران اعلام کرده که آماده است در چارچوب ضوابط و در صورت پایان جنگ، امنیت کشتیرانی در این آبراه را تضمین کند.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه