سرخط خبرها
  • زلنسکی پوتین را تهدید کرد: اگر اوکراین بسوزد، مسکو هم خواهد سوخت
  • بانک سینا به رتبه دوم شبکه بانکی در ارزیابی سامانه آرش ارتقا یافت
  • سی‌ان‌ان از تلاش نتانیاهو برای اثرگذاری بر توافق آمریکا و ایران خبر داد
  • پزشکیان: آنچه امروز به ثبت رسید، نتیجه استقامت ملی، عقلانیت سیاسی و دیپلماسی مسئولانه بود
  • ضرب‌الاجل دولت به قایق‌ها برای نصب ردیاب
  • پلیس: مخدوش کردن پلاک حبس دارد
  • بمب یک تنی آمریکایی ـ صهیونی در سنندج خنثی شد
  • عصبانیت اینترنشنال از امتیازهایی که ترامپ مجبور شد به ایران بدهد
  • دروس و ضرایب امتحانی آزمون ارشد ۱۴۰۶ اعلام شد
  • رئیس اتحادیه مشاوران املاک: نرخ مجاز افزایش اجاره ۲۷ درصد است
  • یک سریال جنایی جدید با بازی  مریلا زارعی و امیر جعفری
  • مجوز پخش بازی ایران و بلژیک در سینما صادر شد
  • تغییرساعت آبیاری فضای سبز تهران به شب
  • متن فارسی تفاهم نامه نیز به عنوان سند رسمی به امضای ایران و آمریکا رسیده است
  • گسترش استخراج غیرمجاز رمزارز در شهرک‌های صنعتی کشور
  • رکورد گل نزنی رونالدو شکست
  • بقایی: با عمان تا حدود زیادی به سازوکار مشخص درباره تنگه هرمز با حفظ حاکمیت ایران رسیده‌ایم
  • آمریکا متن تفاهم‌نامه با ایران را منتشر کرد
  • اوسمار ویرا با توافق دو جانبه از جمع سرخپوشان تهران جدا شد
  • پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان در ماه آینده

شمار تلفات رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان در ۲۴ ساعت گذشته افزایش یافت

منابع نظامی رژیم صهیونیستی از افزایش شمار مجروحان خود در لبنان خبر داده و اعلام کردند که در ۲۴ ساعت گذشته دستکم هفت نظامی این رژیم مجروح شدند.

رژیم صهیونیستی
به گزارش خبرگزاری موج

 به نقل از الجزیره، منابع رژیم صهیونیستی به زمین گیر شدن نظامیان این رژیم در جنوب لبنان اشاره و اعلام کردند که ۷ نظامی این رژیم در جنوب لبنان مجروح شدند.

این در حالی است که مقاومت لبنان در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی و نقض آتش بس، با حملات موشکی و پهپادی اهداف مختلف این رژیم را در فلسطین اشغالی هدف قرار می‌دهد.

در هفته‌های اخیر، حملات پهپادی حزب‌الله علیه نظامیان رژیم صهیونیستی که در جنوب لبنان فعالیت می‌کنند، موجب نگرانی تل‌آویو شده است.بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، حملات پهپادی اسرائیل را تهدیدی بزرگ علیه این رژیم توصیف کرد و از ارتش رژیم صهیونیستی خواست تا با این حملات مقابله کند.

رژیم اسرائیل دو روز پس از آغاز تجاوز مشترک با آمریکا به خاک کشورمان، از دوم ماه مارس ۲۰۲۶ (۱۱ اسفند۱۴۰۴) جنگ تجاوزگرانه خود علیه لبنان را آغاز کرد که با پاسخ شدید مقاومت لبنان روبه‌رو شد.

۲۷ فروردین گذشته ترامپ آتش بس ۱۰ روزه‌ و سپس تمدید سه هفته‌ای آن بین لبنان و رژیم صهیونیستی را اعلام کرد اما رژیم صهیونیستی با حملات مکرر به مناطق مختلف لبنان، آتش‌بس را بارها نقض کرد.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه