سرخط خبرها
  • نبی: مشکل ویزای ملی پوشان حل شد
  • قالیباف: ایرانی متفاوت خواهید دید
  • یک کشته و ۵ مصدوم، نتیجه نگهداری بنزین در منزل مسکونی تهران
  • رونمایی از ۶۰ سایت رایانه‌ای در مدارس کم‌ برخوردار
  • پزشکیان:حفظ منزلت و تأمین آسایش بازنشستگان، تعهدی انکارناپذیر برای دولت است
  • صالحی‌امیری: فصل جدید روابط ایران و چین باید در صنعت گردشگری متجلی شود
  • پاکستان: مرکز تولید توپ‌های جام جهانی
  • افزایش ۷۶ درصدی ورودی آب به سدهای کشور
  • همه حجاج تا ۲۳ خرداد به کشور بر‌می‌گردند
  • مراسم افتتاحیه جام‌جهانی (مکزیکو سیتی) ساعت ۲۱ به وقت ایران
  • سرقت از تنها کلیسای ارتدوکس تهران
  • هند: ۳ کشتی مرتبط با ما هدف حمله نیروی دریایی آمریکا قرار گرفتند

اعلام آمادگی وین برای از سرگیری گفت‌وگوها میان تهران و واشنگتن

وزیر خارجه اتریش گفت که وین آماده است تا بستری برای مذاکرات کاهش تنش بین ایران و آمریکا فراهم کند.

مذاکره ایران و آمریکا
به گزارش خبرگزاری موج

، «بیت ماینل رایزینگر» وزیر امور خارجه اتریش شامگاه شنبه در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «در روزهای اخیر، ما گام‌های فعالی برای امکان‌پذیر کردن مذاکرات فنی در مورد برنامه هسته‌ای ایران در وین برداشته‌ایم و همچنان آماده‌ایم تا از این فرصت به عنوان مسیری برای کاهش تنش حمایت کنیم.»

او نیز مدعی شد: «ایران نباید سلاح هسته‌ای داشته باشد اما دستیابی به این امر مستلزم تلاش‌های دیپلماتیک مداوم است.»

وزیر خارجه اتریش در پایان افزود: «همه طرف‌ها باید به میز مذاکره بازگردند.»

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه