سرخط خبرها
  • نبی: مشکل ویزای ملی پوشان حل شد
  • قالیباف: ایرانی متفاوت خواهید دید
  • یک کشته و ۵ مصدوم، نتیجه نگهداری بنزین در منزل مسکونی تهران
  • رونمایی از ۶۰ سایت رایانه‌ای در مدارس کم‌ برخوردار
  • پزشکیان:حفظ منزلت و تأمین آسایش بازنشستگان، تعهدی انکارناپذیر برای دولت است
  • صالحی‌امیری: فصل جدید روابط ایران و چین باید در صنعت گردشگری متجلی شود
  • پاکستان: مرکز تولید توپ‌های جام جهانی
  • افزایش ۷۶ درصدی ورودی آب به سدهای کشور
  • همه حجاج تا ۲۳ خرداد به کشور بر‌می‌گردند
  • مراسم افتتاحیه جام‌جهانی (مکزیکو سیتی) ساعت ۲۱ به وقت ایران
  • سرقت از تنها کلیسای ارتدوکس تهران
  • هند: ۳ کشتی مرتبط با ما هدف حمله نیروی دریایی آمریکا قرار گرفتند

ازبکستان به حملات رژیم صهیونیستی و آمریکا علیه ایران واکنش نشان داد

وزارت امور خارجه جمهوری ازبکستان نگرانی جدی خود را نسبت به شکل‌گیری وضعیت تنش‌آمیز در سراسر منطقه ابراز کرد.

ایران ازبکستان
به گزارش خبرگزاری موج

، وزارت خارجه ازبکستان اعلام کرد: با دعوت از همه طرف‌ها به خویشتنداری، از آنان می‌خواهیم از برداشتن گام‌های بعدی که می‌تواند موجب تشدید خطرناک اوضاع شده و نه تنها پیامدهای نظامی-سیاسی، بلکه پیامدهای انسانی غیرقابل پیش‌بینی به همراه داشته باشد، خودداری کنند.

در بیانیه وزارت خارجه ازبکستان آمده است: تأکید می‌کنیم که حل بحران به‌وجودآمده بر اساس موازین حقوق بین‌الملل، از طریق ابزارهای سیاسی-دیپلماتیک و از راه گفت‌وگوی متقابلِ مورد قبول طرفین، مناسب و مطلوب است. جمهوری ازبکستان همواره طرفدار تقویت ثبات و امنیت منطقه‌ای بوده و امیدوار است وضعیت در سریع‌ترین زمان ممکن به حالت عادی بازگردد.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه